Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Advies

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
N.I.91

Bericht door N.I.91 »

Hoi Moon2,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb een uitgebreid bloedonderzoek gehad, waarop ik ook getest ben op B12. Er kwam niks noemenswaardig uit. Ook heb ik een buikecho en urineonderzoek gehad. Dat was goed.
Ik zal nog nagaan ivm Lyme. Bedankt voor je tip.
Groetjes

Hoi Job,
Hoe het overgekomen is op jou, zo heb ik het niet bedoeld. Dus jammer dat je het zo geïnterpreteerd heb.
Om het even duidelijk te hebben.
Wat er ook wel of niet uit zal komen, ik hoop op een MRI scan. Een MRI scan die een verklaring kan vinden voor mijn klachten, wat de eventuele aandoening ook zal zijn.
Mij gaat het er niet om, dat hij MS bij mij zou moeten stellen. Ik hoop alleen op dus aanvullend onderzoek.
En ook al zie jij dat anders, toch blijf ik openstaan voor andere verklaringen en daar heb ik het ook in mijn omgeving over.
Ik heb besloten om 27 augustus sws door te laten gaan bij de neuroloog en vanaf daar verder te kijken.
En als bij zowel de internist als neuroloog niks uitkomt, dan probeer ik dat ook te accepteren. Soms is het gewoon niet duidelijk waar bepaalde klachten vandaan komen en daar moet je je dan ook in berusten.
Groet
Job

Bericht door Job »

Sterkte morgen, N.I.91. Ik hoop dat je antwoorden krijgt op je vragen.
N.I.91

Bericht door N.I.91 »

Nog bedankt voor het sterkte wensen Job.
Het gesprek met de neuroloog was prettig.
Hij gaf mij een verwijzing voor een MRI van mijn hersenen en ruggenmerg om te kijken of er sprake is van demyelinisatie.
6 september MRI en 17 september de uitslag.
Ben benieuwd.
Job

Bericht door Job »

Fijn dat het een prettig gesprek was. Goed dat je neuroloog een MRI laat maken. Hopelijk wordt dan de oorzaak van je klachten duidelijk. Ben ook benieuwd.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Heb je dan een MRI van rug èn hersenen op 6 september? Over het algemeen zijn dat 2 verschillende afspraken, omdat je anders te lang in dat ding moet liggen. In sommige ziekenhuizen schijnen ze het wel te doen, maar ik las eerder vandaag ook al een verhaal dat het verkeerd was ingepland...
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

ik heb laatst ook een MRI gehad van zowel de rug en de hersenen in een afspraak.
Was inderdaad erg lang.

Het voordeel was dat ik er in een keer af was.
Job

Bericht door Job »

Ik heb in 2016 alle MRI's op verschillende dagen gehad. In 2017 alles in één: Hersenen en ruggenmerg. Eind 2017 nog een keer alleen de hersenen en a.s. woensdag ook weer. Ik vind het infuusje met contrastmiddel het vervelendst.
Merce

Bericht door Merce »

Ik hou ook niet van naalden maar het Ikazia wil beide MRI's niet op 1 dag doen. Dus 2x prikken omdat het op 2 verschillende dagen moet. Dat vind ik wel balen. Ik zou het niet erg vinden als ze alles op 1 dag doen.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik heb in het Maasstad beide scans gehad in één keer, alles bij elkaar dacht ik iets van vijf kwartier. Ik heb er geen moeite mee gehad toen.
Job

Bericht door Job »

Ik ben benieuwd wat je uitslag was?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp