Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Advies

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
N.I.91

Bericht door N.I.91 »

Nog bedankt voor jullie reacties!
MRI van hersenen en ruggenmerg werd in 1x gedaan zonder contrastvloeistof.
Ik heb de uitslag gekregen.
Het positieve is, het is geen ms.
Verder is er twijfel over de hypofyse.
De hypofyse is een kliertje bij de hersenen, wat oa de stofwisseling, geslachtshormonen en stresshormonen regelt.
Dus binnenkort moet ik daarvan een MRI laten maken.

Ik wens jullie veel sterkte en succes met alles!
Groetjes
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Blij voor je dat je dit hoofdstuk af kan sluiten. Ik hoop voor je dat ze wel een oorzaak vinden voor je problemen.
Merce

Bericht door Merce »

Ik ben blij voor je dat er verder onderzoek wordt gedaan. Heel veel sterkte en bedankt voor je pb. 😀
Job

Bericht door Job »

Jij ook veel sterkte en succes toegewenst bij verdere onderzoeken.
N.I.91

Bericht door N.I.91 »

Bedankt nog voor jullie reacties.
De uitslag van mri is uiteindelijk bekend.
Er is sprake van een goedaardige relatief grote hypofysetumor die gegroeid is tot de oogzenuwen. Dat verklaart mijn visusklachten. Daarbij is er een vermoeden dat er ook sprake is van een verstoring in de hormoonhuishouding (oa de hypofyse regelt dat), waardoor oa klachten kunnen veroorzaken van spierzwakte, (over)vermoeidheid enz. Ik krijg dus nog onderzoeken bij de internist. Daarbij gaat de neuroloog met de neurochirurg overleggen of er eerst gekeken gaat worden of de goedaardige tumor/adenoom eerst met medicatie behandeld kan worden of dat er toch al een operatie moet plaatsvinden.

Ik wilde jullie in ieder geval nog even op de hoogte stellen wat er uiteindelijk bij mij aan de hand is.
Fijne dag toegewenst.
Merce

Bericht door Merce »

Wat fijn dat er nu bekend is wat er scheelt. Nu het verwerken en de malle molen in van verdere onderzieken, behandeling e.d.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Toch mooi 56x de zaak bezig gehouden.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Nare en overbodige opmerking, Dannifan!
Job

Bericht door Job »

Zo, dat is niet mis, zeg. Veel succes bij verdere behandelingen en operaties.
Knillis

Bericht door Knillis »

Ondanks dat het een goedaardige tumor is lijkt het me niet mis zeg. Ik hoop voor jou dat het uiteindelijk een goed te behandelen tumor is zodat je weer klachtenvrij verder zult kunnen.

Veel sterkte gewenst.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp