Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

help ik weet het niet meer!

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=raimonnea;1121167]Mocht je het niet vertrouwen, zoek een second opinion en neem je dossier mee. [/QUOTE]

Waarom zou je verwijzen naar een second opinion? Er is geen enkele reden om aan MS te denken in dit verhaal. Lefon, ik zou verder zoeken naar de oorzaken, vooral ook als het geen migraine blijkt te zijn. Maar zo te lezen is het gewoon geen MS, en daarmee ben ik blij voor je. Succes met je zoektocht.
Iefon1

Bericht door Iefon1 »

Ik vertrouw er nu ook op dat het geen ms is....
wat en hoe wel dat weet ik niet de tijd zal het leren.
nu eerst focussen op herstel want mezelf ben ik nog steeds niet!

@dannifan sorry als het voelt alsof ik (en met mij andere) alleen naar komen winkelen....klinkt (en mss pak ik het verkeerd op dat kan gebeuren met geschreven tekst) alsof je daar niet op zit te wachten.....maar ik denk dat daar een forum als deze wel voor bedoeld is....om mensen te helpen ...om mee te lezen en om steun te krijgen en te geven. Vooral in onzekerheid kan het veel rust en steun geven!

Ik lees vaak terug wij zijn geen artsen en dat klopt maar jullie zijn (helaas) wel de ervaringsdeskundige en soms heb je daar net even wat meer aan! Gewoon t gevoel dat je niet alleen bent.

Ik heb in ieder geval wel erg veel gehad aan de meeste reacties hier. Waarvoor dank!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Saara35

Bericht door Saara35 »

Iefon1,

Goed om te horen dat je geen MS hebt.
Het gaat je goed👍

🌸
Iefon1

Bericht door Iefon1 »

[QUOTE=raimonnea;1121217]Mocht je wel ondervinden wat je hebt, laat je het ons dan allen weten? .[/QUOTE]

Ja als ik meer weet dan laat ik me horen!


Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp