Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Schokken buikregio / borstregio

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Luc

Schokken buikregio / borstregio

Bericht door Luc »

Beste,

Neurologen zijn sinds enkele maanden bezig met onderzoeken rond het feit dat of ik MS heb of niet. Graag had ik geweten of sommigen onderstaande erkennen.

Sinds enkele dagen, als ik lig soms schokken (elektrisch? spasmes? samentrekkingen?) ter hoogte van buik: is over de volledige breedte dan van buik. Heel ambetant, deels pijnlijk gevoel.

Daarnaast deze nacht ook voor eerste keer dergelijke schok ter hoogte van borstregio >>> pijnlijk, heel de nacht niet goed van geweest.

Dat in samenloop met steeds slechter wordende benen en armen... ben ik stilaan radeloos aan het worden.

Groeten,

Luc
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Luc,

Ik kan me (gelukkig) niets voorstellen bij de verschijnselen die je beschrijft. Persoonlijk heb ik ze nog nooit ervaren, en kan me ook niet voor de geest halen dat dit verschijnsel regelmatig langs is gekomen op dit forum. Dus echt veel voorkomend zal het niet zijn.

Maar vervelend lijkt me het wel, daar niet van.
Misschien dat andere deelnemers het wel herkennen?
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik herken het ook totaal niet.
Klick

Bericht door Klick »

ik ook niet..
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp