Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lumbaalpunctie

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
sabine-vl

Bericht door sabine-vl »

Ze prikken onderaan de zenuwbanen. Die liggen daar in een soort paardenstaart. Je kan niet door een zenuw heen prikken want ze waaieren uit elkaar. Hooguit schampen ze een zenuw waardoor je dus zo'n reactie krijgt als met je voet. Niks om je zorgen over te maken
Malawi fan

Bericht door Malawi fan »

Er zal niet veel anders opzitten dan door te bijten en hopen op het beste.
en dan hoop ik dat ik die dag een zeer goede prikker heb die geen drie keer moet prikken
Saara35

Bericht door Saara35 »


Komt goed, ik heb het ook overleefd:D​​​​​​zal voor je duimen:goed:
Malawi fan

Bericht door Malawi fan »

Dat is heel lief van je Saara35
Saara35

Bericht door Saara35 »

[QUOTE=Malawi fan;n470132]Dat is heel lief van je Saara35[/QUOTE]

;)
Suzan

Bericht door Suzan »

Weet je nu al wanneer je naar de neuroloog gaat? Want je zit nu al een maand in de stress zonder die beste man/vrouw gezien te hebben, zonder te weten welke onderzoeken je gaat krijgen, niks.
Het zou fijn zijn als je nu weet wat er gaat gebeuren.
Malawi fan

Bericht door Malawi fan »

Volgende week word ik voor een ganse week opgenomen in ziekenhuis,omdat ze zo de onderzoeken op een week kunnen doorvoeren
Majet

Bericht door Majet »

Dat is wel rigoureus maar dan weet je hopelijk snel waar je aan toe bent. Ik heb nog steeds geen duidelijkheid. Neuroloog wil weer een sporenonderzoek doen en ik heb gevraagd om een nieuwe MRI.
Hierop vraag of het slechter is dan half jaar geleden:???:. Ik dacht dat ik dat begin augustus wel duidelijk had gemaakt en we zijn alweer twee maand verder.
Ook de beloofde revalidatie nog niet geïnitieerd.
Malawi fan

Bericht door Malawi fan »

Ja idd maar liever zo ik word zot van binnen je begint van alles te denken en het ergste eerst....
Ook komen er de laatste tijd snel dingen bij die ik niet gewoon ben,aan de evenwichtsstoornissen was ik min of meer al gewoon,maar nu heb ik bijna nooit honger meer,ben zeer snel moe,mijn darmen liggen snachts te knorren,mijn rechter been lijkt wel in de fik te staan enz.
ik lijk wel het leven te lijden van een 80 jarige.
ik hoop dat jij ook snel een duidelijk beeld krijgt van wat er aan de hand is.
Majet

Bericht door Majet »

Bij mij is het ook het rechterbeen al was het eerder vooral de voet en zo nu en dan de rest van been maar nu permanent. Wisselend branden, jeuken, krampen, tintelen , een watterig gevoel. Ik voel wel in mijn voet maar kan moeilijk inschatten wat mijn voet gaat doen. Ik heb vooral evenwichtsproblemen bij gaan zitten/ staan, stilstaan. Juist constant trek. Het ergste is dat je niet even uit kan zetten en moeilijk in goede slaaphouding kan vinden.
sterkte volgende week
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp