Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Licht in de duisternis?

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Dango

Bericht door Dango »

Nu is het een maand verder maar nog niets vernomen van Nataschatje , ook op mail geen reactie maar dat zal vast een reden hebben want om dit te verwerken heeft tijd nodig.



Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk


Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ze is stervensmoe zegt ze....
Dango

Bericht door Dango »

Dat klinkt niet goed , ik hoop dat er nog wat uit de onderzoeken komt zodat het allemaal weer dragelijker wordt.

Als ze het leest , sterkte !!

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Nataschatje

Bericht door Nataschatje »

Hi :o

Wat lief dat er aan mij gedacht wordt.

Ik wacht nog steeds op een definitieve diagnose, maar deze zal pas door uitgebreide onderzoeken tegen de maand Mei bekend worden.

Inmiddels ben ik 4 dagen in de week gemiddeld 5 uur per dag in het ziekenhuis en krijg ik eindelijk hulp doormiddel van een revalidatietraject.

revalidatiearts
psycholoog
Maatschappelijk werker
Ergotherapie
fysiotherapie
mensendieck
dietiste (eten gaat slecht)
logopedist
Uroloog

De uroloog heeft vrijdag vast kunnen stellen dat ik Neurogene incontinentie heb. Zenuwprikkels komen niet meer aan en ben incontinent.

ik ga op 3 april mijn eigen katheteriseringsset krijgen en ga ik leren om dat zelf te doen thuis en onderweg

een elektrische rolstoel en invalide parkeerkaart lopen in aanvraag.

Ik kom bijna niet meer buiten omdat het gewoon bijna niet meer gaat.

Nataschatje

Bericht door Nataschatje »

Mail krijg ik niet van het forum.

Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Och vrouw, wat heftig in 2 jaar tijd zoveel moeten inleveren en de onzekerheid over de diagnose.

Gelukkig krijg je nu in ieder geval hulp bij het leren omgaan met je beperkingen.

Verder heb ik geen nuttige toevoeging. Ik wil je veel sterkte wensen.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Wauw, dat is een aardige omschakeling voor je!! Heel fijn dat je nu wel hulp hebt, ik wens je veel kracht toe in deze moeilijke periode!
Dango

Bericht door Dango »

Oh wat heftig zeg , ik heb er geen woorden voor , heel veel sterkte en ik hoop dat de hulp die je hierbij krijgt voelt als een "warme deken" want ondanks vreselijke situatie zijn er in het ZH heel veel fijne mensen aanwezig.

Van mij krijg je een knuffel en ook al ken ik je niet persoonlijk , iedereen hier zal je begrijpen en de machteloosheid herkennen.


Houd je taai , het duurt niet lang of de vogeltjes beginnen buiten weer te fluiten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Marina

Bericht door Marina »

Jeetje Nataschatje, dat is zeker een hele omschakeling en drukte ineens ! Een behoorlijk intensief revalidatietraject, maar gelukkig krijg je nu in ieder geval wel diverse hulp.

Ik hoop dat de aanvraag van de rolstoel en invalide parkeerkaart voorspoedig zullen gaan zodat je ook weer vaker naar buiten zal kunnen gaan en wens je heel veel sterkte en kracht bij alles en bij het wachten op de diagnose :aai:!
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

[QUOTE=Nataschatje;n474733]Mail krijg ik niet van het forum.

[/QUOTE]

Als je hier rechtsboven op "+ abonneer" klikt, krijg je een mailtje iedere keer dat wij hier aan je denken. :knuffel:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp