Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Klachten van vriendin

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Guidonl

Bericht door Guidonl »

Hi Toeter!

bedankt voor je reactie! En gefeliciteerd met de zwangerschap!
Esther-Marit

Bericht door Esther-Marit »

Heel veel sterkte, dat wachten is verschrikkelijk. Ik heb toevallig ook net een topic geopend omdat ik alles zo lang vind duren! Vorige week op de eerste hulp terecht gekomen door tintelingen en doof gevoel in gehele linkerarm....jaar of twee daarvoor in mn linkerbeen en nu dus beide tegelijk plus pijn in mn heup en soms wazig zien.
Moet nog 3 weken wachten voor uitslag, de MRI zelf is over 2,5 week. Ben door de neuroloog op de EHBO wel doorgestuurd voor een MRI. Ik duim voor jullie ... en voor mezelf...
Guidonl

Bericht door Guidonl »

Bedankt Esther!

even een andere vraag; de neuroloog had een MRI met contrastvloeistof aanbevolen maar uiteindelijk besloot een radioloog zonder genoemde reden een MRI zonder uit te voeren. Wat is het verschil? En het is nu toch niet zo dat ze nog een keer voor eentje mèt terug moet he?
Klick

Bericht door Klick »

er zijn waarschijnlijk goede afspraken over met de radioloog.
contrast is alleen nodig als er vlekken te zien zijn, om actieve ontstekingen aan de kleuren (verschil actief /niet actieve ontsteking kan men alleen zien met contrast)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp