Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Een vraag aan jullie

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Lilly86

Re: Een vraag aan jullie

Bericht door Lilly86 »

[mention]D-Cheryl[/mention]

Ja, schrik zat er inderdaad even goed in. Jeetje, heb hernieuwd respect gekregen voor mensen die de functie aan hun dominante hand verliezen.... wat een geklungel.
Geloof graag dat jij ook eenden niet wist wat er aan de hand was...

Gelukkig heb ik een hele lieve echtgenoot, heeft mij gisteren in een rotvaart naar het ziekenhuis gereden en heeft alles verder geregeld. Ben zo trots op hem!

Maar nu even afwachten inderdaad. Kan alle kanten op, maar hoop dat de arm het lekker blijft doen voorlopig. Zo krijg ik de opleiding nooit af 😉.
Marina

Re: Een vraag aan jullie

Bericht door Marina »

Jeetje.. dat zal inderdaad wel erg schrikken zijn geweest, Kim :knuffel: !
Gelukkig dat je huisarts dienst had en dat je snel bent onderzocht. En zeker ook een geruststelling dat het geen beroerte was!
Prettig ook dat je de volgende dag toch al zover hersteld was dat je weer naar huis mocht.

Een enge ervaring, als zo vrij plotseling je hand/arm en been uitvallen.. Ik ken het wel een beetje want ooit was, na doodvermoeid in slaap te zijn gevallen achter m'n bureau, toen ik wakker werd het zo dat mijn hand slap naar beneden hing en ik die met geen mogelijkheid meer kon oprichten met ook minder kracht in de hand zelf. Dat was trouwens geen MS-verschijnsel maar een 'dropping hand' door een beklemde zenuw en was na 3 maanden weer helemaal weg. Je niet-dominante hand moeten gebruiken wende trouwens sneller dan ik had gedacht hoor ;).

Wat misschien ondanks deze vervelende ervaring dan toch wel weer een gelukje bij een ongeluk is, is dat de neuroloog hier door nu wel al een MRI wil laten maken.

Ik hoop dat je snel weer een beetje tot rust kunt komen en wens je veel sterkte!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp