Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lief dagboek

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Joley

Lief dagboek

Bericht door Joley »

Hallo allemaal,

Ik wil hier graag even van me afschrijven en alles op een rijtje zetten.

Ruim 13 jaar geleden ben ik bevallen van mijn eerste zoon. Ik studeerde op dat moment Bouwkunde en heb een half jaar een pauze kunnen inlassen. Eenmaal terug op de opleiding kon ik niet meer logisch nadenken, rekenen viel me zwaar en daar had ik het heel erg moeilijk mee. Zeker omdat ik altijd dikke cijfers daarvoor haalde en het nu leek alsof simpele plus en minsommen al teveel waren. Ik gaf de schuld aan de hormonen en de bevalling.
Nog steeds heb ik momenten dat alles boven even kortsluiting krijgt. Ik kom niet meer op woorden. En zinnen zijn gewoon een bij elkaar geraapte bende aan woorden. Tot veel frustratie en boosheid in het begin, floep ik er nu het woordje "woordtyfus" uit en weet het hele gezin dat ze beter op een ander moment vragen kunnen stellen. 'Ik kom er op terug, wanneer ik weer functioneer ;) )