Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vorig jaar schone mri

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Dana34

Slapende hand

Bericht door Dana34 »

Hallo

Daar ben ik weer.. ik heb nu al een paar dagen last van mijn linkerhand.. slapend..vooral mijn pink kant..prikkelt..slaapt..tintelingen..gevoel alsof je in een spinnenweb hebt gepakt..maar door mijn angststoornis..denk ik gelijk aan ms.vorig jaar januari mri gehad omdat ik bang was voor ms..maar was helemaal schoon..niks op te zien..
Helly

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door Helly »

Maar waarom dan? Mri was schoon, er kan ook een zenuw bekneld zitten waardoor je een slaaphand hebt. Als het einde van de week nog is zou ik eerst even naar de huisarts gaan. Een slaaphand is niet direct MS. Probeer wat minder te stressen en te niet te veel op elk afwijkend gevoel in je lijf te letten. Heb je al contact met iemand voor je angstklachten?
Dana34

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door Dana34 »

Ja ben bang dat er in die 1.5 jaar toch ms is ontstaan en nu ik een tintelende slapende vingers vooral pink en ring vinger ben ik toch bang voor ms
Ik ben voor mijn angsten in behandeling
leeuwtje-nl

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door leeuwtje-nl »

Het klinkt als een beknelling, of eventueel carpaal tunnel syndroom. MS mag je wel loslaten als het hierbij blijft!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp