Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vorig jaar schone mri

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Klick

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door Klick »

angst en stress kunnen veel doen met een lichaam.
dit komt op mij niet over als ms. probeer te ontspannen.
Dana34

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door Dana34 »

Ik heb wel aan de bovenkant van mijn rechtervoet een tintelend gevoel
leeuwtje-nl

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door leeuwtje-nl »

Maar je krijgt toch niet zomaar een MRI om je angst voor MS weg te nemen? Er moet dan toch iets hebben gespeeld waardoor een arts hier toestemming voor gaf? In elk geval geeft wat je nu schrijft bij mij geen enkel signaal voor MS. En als je MRI ook in orde was, denk ik dat je dit verhaal echt wel los kunt laten.
Dana34

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door Dana34 »

Ja had wel wat klachten maar later bleek dit stress gerelateerd..
Klick

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door Klick »

ik vermoed dat het nu weer zoiets is, van stress en angst kun je vervelende fysieke klachten krijgen. dat is overigens niks om je voor te schamen!

om ermee te dealen adviseer ik je om hulp te zoeken van een psycholoog, dat wil je niet horen dat weet ik, maar het zal je helpen!
Dana34

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door Dana34 »

Vind ik heel fijn dat u meedenkt..
Klick

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door Klick »

:knuffel:
leeuwtje-nl

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik heb je oude topic teruggevonden, en beide topics samengevoegd voor de duidelijkheid van het hele verhaal.
Dana34

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door Dana34 »

Ja ik zag het...eerst dacht ik huh!
Maar mijn klachten zijn nu dus rechtervoet bovenop tintelend ..soms tintelende knie rechts en rechtervoet soms een warme gloed paar keer op een dag.
Vannacht dus slapende voeten gehad die lang aan bleven houden..eerst links daarna rechts ook..met wakker worden nergens last van alleen rechts nog af en toe tintelingen bovenop mijn voet en soms op scheen
leeuwtje-nl

Re: Vorig jaar schone mri

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik blijf het maar herhalen: ik zie hier geen MS in. ;) Ik sluit me aan bij andere adviezen: zoek hulp bij bijvoorbeeld een psycholoog om aan je angsten te werken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp