Forum verhuisd naar nieuwe provider

Hier staan de regels van het forum en vind je belangrijke mededelingen omtrent het forum terug
beheerder
Beheerder

Forum verhuisd naar nieuwe provider

Bericht door beheerder »

Het forum is in de nacht van 15 of 16 april verhuisd naar een nieuwe provider. In principe moet alles als vanouds werken, maar mochten er vragen of problemen zijn, laat het even weten.

Onderin de pagina tref je als voorheen een link naar een online archief van het oude forum (tot en met voorjaar 2020). Ook dit archief wordt verhuisd, de komende dagen zal die link ook weer werken.
Klick

Re: Forum verhuisd naar nieuwe provider

Bericht door Klick »

Gefeliciteerd!
Alles lijkt helemaal goed gegaan ik ben zelfs nog ingelogd :zon: 👍👍👍
raimonnea

Bericht door raimonnea »

Als tip.

Zou er misschien nagedacht kunnen worden bij reacties zoals 'het verzet je', dat wanneer een afbeelding verdwijnt door externe/interne redenen dat jullie dit ook automatisch verwijderen? Helemaal wanneer dit niet van levensbelang is.

Dit maakt het namelijk overzichtelijker, bij scrollen is men dan beter op de hoogte en verliezen niet interesse bij scrollen naar beneden als er niks is.

Ook voor mensen met cognitie problemen is dit beter en overzichtelijk om te zien.

De provider/server waarop jullie zijn aangesloten hoeft hiermee minder informatie op te slaan en scheelt weer verspilling van energie. Laten we daar ook rekening mee houden.

Merk door de verhuizing van maanden geleden dat sommige oude berichten een geschrift probleem hebben, hier en daar codetaal die wij niet begrijpen. Mogelijk door de oude toevoeging link. Zal dit ook nog hersteld worden? Zowel voor de oude als nieuwelingen lijkt me handig dat berichten leesbaar zijn en blijven.
Vegetariër🍏 Empathie dieren/natuur💑 Anti-Specism🐮 Autarkie🌞 Besef het Geweten💡
www.paardenkamp.nl www.pleegzorg.nl www.ikzoekbaas.nl www.proefdiervrij.nl
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Volgens mij is automatisch verwijderen niet zomaar in te stellen. Daarnaast is dit een MS-forum, en ik vind het persoonlijk niet echt belangrijk om oude afbeeldingen in het verzetje toegankelijk te houden. Ik heb vanmorgen wel net wat oude topics gesloten, dus die zakken ook vanzelf weer weg en zullen uiteindelijk verwijderd worden.

Bij sommige berichten zou het inderdaad wel wenselijk zijn om bepaalde codes te herstellen, maar ik weet dat deze vraag vlak na de verhuizing ook is gesteld, en dat onze beheerder daar verder niets mee kon doen. We zullen het dus moeten doen met de begrijpelijke informatie, die gelukkig ook nog voldoende te vinden is.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp