Nieuwe forum software!

Hier staan de regels van het forum en vind je belangrijke mededelingen omtrent het forum terug
JacoVD

Re: Nieuwe forum software!

Bericht door JacoVD »

[mention]raimonnea[/mention] er zijn ons geen server problemen bekend. Wat mis je zoal (en vooral van wanneer)?
A mind is like a parachute, it only works when it's open.
beheerder
Beheerder

Bericht door beheerder »

AngelNoa schreef: 26 aug 2020, 06:45 vraagje over de smilies; ik kan ze nog steeds erg slecht zien omdat ze zo klein zijn. Kan dat nog verder aangepast worden? Of dat je -als je wilt- toch een extra venstertje kunt openen waar ze wat groter in staan zoals vroeger?
Ik heb onderaan de smilies een linkje ('bekijk meer smilies') toegevoegd. Als je daarop klikt krijg je een nieuw venstertje, met daarin de smilies in een groot formaat (45 bij 45 pixels, dat is 2x zo groot). Dit kan overigens nog groter. Wat helaas niet lukt is om smilies met een andere verhouding dan 1:1 groot te tonen. Maar misschien helpt dit al iets?
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Op windows computers kun je altijd nog je beeld vergroten met ctrl + pijlje omhoog (en ctrl + pijltje omlaag wordt het weer kleiner).
'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed
Klick

Bericht door Klick »

ctrl + scrollen (met muis) zelfde effect ;)
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

beheerder schreef: 29 aug 2020, 13:04 Ik heb onderaan de smilies een linkje ('bekijk meer smilies') toegevoegd. ... Maar misschien helpt dit al iets?
zeker! Prima afmeting, alleen 2 bladzijdes, maar ze zin wel goed te zien nu, dank je!
:ja: :ja:
groetjes,
Angelique

~every scar i have makes me who i am~
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp