Nieuwe forum software!

Hier staan de regels van het forum en vind je belangrijke mededelingen omtrent het forum terug
Marina

Re: Nieuwe forum software!

Bericht door Marina »

Fijn dat de zoekfunctie het weer doet [mention]beheerder[/mention] :goed: !
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

Zoals Marina aangeeft; ik zie niet overal een topic titel staan, misschien is dat het probleem?
Maar het ene is dik gedrukt en het andere niet en heeft naar mijn idee niks met wel of niet gelezen te maken...

ik heb een screenshot...nu uitzoeken hoe ik dat hier krijg...
werkt dit? Ik krijg geen afbeelding te zien jullie wel?

Afbeelding
groetjes,
Angelique

~every scar i have makes me who i am~
Sara
Contacteer:

Bericht door Sara »

Daar kom ik weer met een dingetje...

In dit topic merkte ik op dat de links en nog wat andere opmaak niet meegekomen zijn.
viewtopic.php?f=11&t=6851

Komt dat nog goed?
Marina

Bericht door Marina »

[mention]AngelNoa[/mention] Ik zie het screen shot dat je hebt geplaatst niet staan, echter:
leeuwtje-nl schreef: 10 mei 2020, 07:17 Het wel of niet vetgedrukt bij gelezen en ongelezen topics is iets van het oude forum en dat is een kwestie van wennen. (Hier zijn het dus die icoontjes.)
Zoals ik dit begrepen heb is het op dit nieuwe forum zo dat de topictitels standaard dik gedrukt zijn en verandert dat dik gedrukte niet naar normaal gedrukt als je een topic hebt aan geklikt/gelezen.
Een voor jou nieuw/ongelezen topic heeft nu een rood icoontje voor de topictitel, anders is het icoontje blauw. Het vet- of niet vetgedrukte van voorheen heeft nu dus geen betekenis meer in de zin van wel of niet aangeklikt/gelezen. Klopt dit [mention]leeuwtje-nl[/mention] ?
Laatst gewijzigd door Marina op 11 mei 2020, 10:45, 8 keer totaal gewijzigd.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Sara schreef: 11 mei 2020, 08:22 Daar kom ik weer met een dingetje...
Dat is bekend en al eerder gemeld. Wordt aan gewerkt! ;)
Klick

Bericht door Klick »

als ik het wachtwoord aanpas en verstuur lijkt alles geregeld, bij het opnieuw aanmelden met het nieuwe ww lukt dat alleen niet. Als ik het oude ww weer probeer werkt die nog gewoon.

Het aanpassen werkt dus niet.
beheerder
Beheerder

Bericht door beheerder »

Klick schreef: 11 mei 2020, 16:29 als ik het wachtwoord aanpas en verstuur lijkt alles geregeld, bij het opnieuw aanmelden met het nieuwe ww lukt dat alleen niet. Als ik het oude ww weer probeer werkt die nog gewoon.

Het aanpassen werkt dus niet.
Het wachtwoord wijzigen, doe je dat via Gebruikerspaneel > Profiel > Wijzig accountinstellingen? Zie ook het plaatje. Of op een andere manier?

Als ik het via die route doe, wordt het wachtwoord gewijzigd en kan ik alleen daarmee inloggen
paneel.png
paneel.png (96.48 KiB) 144 keer bekeken
.
Klick

Bericht door Klick »

beheerder schreef: 11 mei 2020, 18:26 Het wachtwoord wijzigen, doe je dat via Gebruikerspaneel > Profiel > Wijzig accountinstellingen? Zie ook het plaatje. Of op een andere manier?

Als ik het via die route doe, wordt het wachtwoord gewijzigd en kan ik alleen daarmee inloggenpaneel.png.
ja via dat scherm idd. Dat is raar. Welke browser gebruik je?

........

laat maar :oops: hihi mijn fout. Ik heb ingelogd op mijn laptop en het op een groot scherm bekeken.. ik heb het aangepast :thumbup:
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

mijn verwarring lijkt inderdaad te zitten in de topics met en zonder titel. Die mét titel zijn dikgedrukt. Dat geeft mij het idee dat ik daar ongelezen berichten heb. Dat valt mij eerder op dan de rooie icoontjes blijkbaar...
groetjes,
Angelique

~every scar i have makes me who i am~
Marina

Bericht door Marina »

[mention]AngelNoa[/mention] Ja, dat is echt wennen. Voor mij vallen de dikgedrukte topics (titels) ook sneller op dan het icoontje. Ik denk wel dat zodra er geen topics meer te zien zijn zonder titel (dus niet-dik gedrukt) het makkelijker zal worden om eraan te wennen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp