Nieuwe forum software!

Hier staan de regels van het forum en vind je belangrijke mededelingen omtrent het forum terug
Dango

Re: Nieuwe forum software!

Bericht door Dango »

Ok het is bekend , dankjewel voor de terugkoppeling Jaco 👌
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik zie dat door een andere implementatie/gebruik van BBCode de berichten die in het oude forum zijn geplaatst, bijvoorbeeld bij quotes, er wat rommelig uit zien doordat de oude BBCode niet wordt herkend. Als het wenselijk is om dat te herstellen, mogen jullie best even contact met me opnemen. Volgens mij kan ik wel iets scripten om dat te verbeteren.
JacoVD

Bericht door JacoVD »

Jrs77 schreef: 18 mei 2020, 16:24 Ik zie dat door een andere implementatie/gebruik van BBCode de berichten die in het oude forum zijn geplaatst, bijvoorbeeld bij quotes, er wat rommelig uit zien doordat de oude BBCode niet wordt herkend. Als het wenselijk is om dat te herstellen, mogen jullie best even contact met me opnemen. Volgens mij kan ik wel iets scripten om dat te verbeteren.
Klopt, zijn we mee bezig. Suggesties zijn zeer welkom! Ik stuur je een mailtje.
A mind is like a parachute, it only works when it's open.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Is het ook mogelijk om het "knopje" achter de naam van degene die als laatste een bericht heeft gestuurd (in het overzicht van alle topics) te vergroten? Ik gebruik die altijd om meteen naar het laatste bericht in het topic te gaan, maar hij is wel erg klein.
knopje.jpg
knopje.jpg (111.95 KiB) 142 keer bekeken
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Grappig, die link had ik nog niet gezien.
Die gaat inderdaad naar het laatste bericht, maar als je er maar af en toe bent, kun je deze gebruiken voor de ongelezen berichten:
Ongelezen berichten.png
Ongelezen berichten.png (84.96 KiB) 141 keer bekeken
'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ah, die is ook handig. Die kende ik dan weer niet. Ik pak altijd die andere en scroll dan verder naar boven tot ik het bericht zie dat ik als laatste gelezen heb. Maar met die knop kan het ook. (alleen scroll ik dan naar beneden.) Misschien zelfs wel handiger!
Weer wat geleerd!
Maar ook die knop mag wel ietsje groter, als het aan mij ligt.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Oh, D-Cheryl, die is handig!! Haha, had ik zelf ook niet niet ontdekt! :lol: Thanks!
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Haha, die hadden we ook al bij het vorige forum. ;)
'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed
JacoVD

Bericht door JacoVD »

Hanna71 schreef: 19 mei 2020, 11:12 Maar ook die knop mag wel ietsje groter, als het aan mij ligt.
Daar ga ik naar kijken, ik heb nog een paar van dit soort verzoeken en die kan ik in één update waarschijnlijk oplossen.
JacoVD

Bericht door JacoVD »

Hanna71 schreef: 19 mei 2020, 10:58 Is het ook mogelijk om het "knopje" achter de naam van degene die als laatste een bericht heeft gestuurd (in het overzicht van alle topics) te vergroten? Ik gebruik die altijd om meteen naar het laatste bericht in het topic te gaan, maar hij is wel erg klein.
knopje.jpg
Aangepast, lijkt het nu beter?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp