Nieuwe forum software!

Hier staan de regels van het forum en vind je belangrijke mededelingen omtrent het forum terug
JacoVD

Re: Nieuwe forum software!

Bericht door JacoVD »

Sara schreef: 13 mei 2020, 21:08 Há, als dat zo gemakkelijk gaat ;)... zou het ook mogelijk zijn om iets dergelijks met de paginanummers van de onderwerpen te doen? Die krijg ik niet goed gekozen doordat ze zo klein zijn. En dan doel ik op de nummers die bovenaan de pagina staan van het onderwerp zelf. De (nog kleinere) paginanummers in het overzicht storen mij persoonlijk niet zo.
Vergroot, lijkt het nu beter [mention]Sara[/mention]?
A mind is like a parachute, it only works when it's open.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

JacoVD schreef: 19 mei 2020, 19:02 Aangepast, lijkt het nu beter?
Zeker! Bedankt!
Knillis

Bericht door Knillis »

Er is nog iets wat ik niet begrijp maar misschien staan mijn instellingen niet helemaal goed?

Zojuist keek ik even op het forum en in het forumoverzicht was ik ingelogd (heb aangegeven dat ik wil dat mijn inloggegevens bewaard moeten blijven).

Er is vandaag een reactie geschreven in het topic “Corona”. Deze reactie wilde ik even lezen maar zag toen als eerste het bericht van de topicstarter van begin maart terwijl ik de instellingen zo heb staan dan het nieuwste bericht bovenaan staat.

Dan blijk ik plots niet meer ingelogd te zijn en moet ik opnieuw inloggen. Enige idee waardoor dit komt en hebben meer mensen hier mee te maken?
Afbeelding
Dango

Bericht door Dango »

JacoVD schreef:
Jazeker, dank voor het melden; ik ben bezig dit weer recht te zetten.
Tapatalk werkt weer , heel erg bedankt voor de genomen moeite. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

JacoVD

Bericht door JacoVD »

Knillis schreef: 23 mei 2020, 09:04 Er is nog iets wat ik niet begrijp maar misschien staan mijn instellingen niet helemaal goed?

Zojuist keek ik even op het forum en in het forumoverzicht was ik ingelogd (heb aangegeven dat ik wil dat mijn inloggegevens bewaard moeten blijven).

Er is vandaag een reactie geschreven in het topic “Corona”. Deze reactie wilde ik even lezen maar zag toen als eerste het bericht van de topicstarter van begin maart terwijl ik de instellingen zo heb staan dan het nieuwste bericht bovenaan staat.

Dan blijk ik plots niet meer ingelogd te zijn en moet ik opnieuw inloggen. Enige idee waardoor dit komt en hebben meer mensen hier mee te maken?
Met welk apparaat bekijk je het forum? En met welke browser?
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik gebruik een iPad met Safari.

Ik moet zeggen dat het ongewenst uitloggen net na de overgang naar het nieuwe forum ook een probleem was (ook voor veel andere forumbezoekers). Nadat jij iets gedaan hebt in de instellingen (geloof ik) was dat voorbij.

Maar sinds gisteren of eergisteren ben ik steeds ingelogd als ik het forum open en het forumoverzicht in beeld is.

Ga ik vervolgens naar een topic en open ik dat dan ben ik ongewild uitgelogd.
Afbeelding
JacoVD

Bericht door JacoVD »

Knillis schreef: 23 mei 2020, 10:51 Ik gebruik een iPad met Safari.

Ik moet zeggen dat het ongewenst uitloggen net na de overgang naar het nieuwe forum ook een probleem was (ook voor veel andere forumbezoekers). Nadat jij iets gedaan hebt in de instellingen (geloof ik) was dat voorbij.

Maar sinds gisteren of eergisteren ben ik steeds ingelogd als ik het forum open en het forumoverzicht in beeld is.

Ga ik vervolgens naar een topic en open ik dat dan ben ik ongewild uitgelogd.
Ik ben bang dat ik daar geen oplossing voor heb. Het probleem na de overgang was eenvoudig verholpen, maar hier weet ik geen raad mee. Enige wat ik kan adviseren is om eens Safari helemaal af te sluiten, op je iPad je cache en cookies te wissen, opnieuw in te loggen en dan zien of het beter wordt. Misschien helpt dat.
Sara
Contacteer:

Bericht door Sara »

Ja, dankjewel,

hoewel ik nog een heleboel bedieningselementen onduidelijk vind. Ik heb geen inventarisatie gedaan, maar zie nu de grijs op grijze opmaak-knopjes boven het reactievak, en de kleine smilies en berichticonen.
JacoVD schreef: 19 mei 2020, 19:13 Vergroot, lijkt het nu beter @Sara?
JacoVD

Bericht door JacoVD »

Sara schreef: 23 mei 2020, 13:22 Ja, dankjewel,

hoewel ik nog een heleboel bedieningselementen onduidelijk vind. Ik heb geen inventarisatie gedaan, maar zie nu de grijs op grijze opmaak-knopjes boven het reactievak, en de kleine smilies en berichticonen.
Welke vind je allemaal onduidelijk? Veel kan ik eenvoudig met aanpassingen in CSS doen.
Sara
Contacteer:

Bericht door Sara »

JacoVD schreef: 23 mei 2020, 15:17 Welke vind je allemaal onduidelijk? Veel kan ik eenvoudig met aanpassingen in CSS doen.
Ik zal er binnenkort even iets langer voor gaan zitten, je hoort van me. (Klonk dat dreigend? Nee toch? :D)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp