Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum! Stel je zelf even voor...

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Klick

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Klick »

:groots:
precies ja, mooi gesproken.

iedereen is in periodes op zoek naar informatie, maar het los laten is ook een kunst.
ik weet wel dat sinds ik mijn ms los zie van wie ik ben, ik het makkelijker kan handelen.
D-Cheryl

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door D-Cheryl »

Johan schreef: 14 jun 2021, 02:10 Ga niets uitleggen, je bent aan niemand verantwoording schuldig. Je vijanden hoeft je niets uit te leggen. Die willen je toch niet begrijpen. Je vrienden hoeft je niets uit te leggen. Zij begrijpen je zo wel.
Ik wens jullie bij deze héél veel succes met alles.
Groetjes,
Johan ;)
Mooi. :goed:
Liek

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Liek »

Johan schreef: 14 jun 2021, 02:10 Ga niets uitleggen, je bent aan niemand verantwoording schuldig. Je vijanden hoeft je niets uit te leggen. Die willen je toch niet begrijpen. Je vrienden hoeft je niets uit te leggen. Zij begrijpen je zo wel.
Ik wens jullie bij deze héél veel succes met alles.
Groetjes,
Johan ;)
Heel mooi gezegd Johan :thumbup:

Heb jij nog meegemaakt dat enkele MSers een liedje gemaakt hebben en een poster met allemaal MSers daarop, was heel mooi geworden :D
Johan

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Johan »

Ik kan me er wel iets van herinneren ja. Zelf heb ik eens, samen met "Neeltje" (helaas te vroeg overleden) een paardenuitje georganiseerd in samenwerking met een manege; een stoet van rijtuigen door het Leenderbos. Na afloop hadden we een koud buffet. Superleuk was dat.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp