Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Jetteke

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Jetteke

Welkom op MS WebForum - Jetteke

Bericht door Jetteke »

Hoi,

tijd om mezelf ook maar even voor te stellen. Jetteke, 49 en ik woon met mijn hondje en kat in een iniminiehuisje. Afgelopen mei werd ik ziek. Oorontsteking, dacht ik, is met een paar dagen wel weer over, dacht ik. Maar de draaierigheid ging niet weg en voor ik het wist lag ik op de spoedpost van het ziekenhuis in een CT-scanner.

Alles aan onderzoek (MRI, bloed, lumbaalpunctie) wat er daarna kwam heb ik maar gewoon ondergaan. In juni kreeg ik de diagnose ms en werd een revalidatieprogramma opgestart. Ik wist het ook niet zo goed. De mensen van het MS-team in het ziekenhuis hier hebben me veel verteld, maar eigenlijk komt het erop neer dat je lijf een spelletje Russische roulette met je is gaan spelen, zo voelt het voor mij althans.

Ik heb een evo gekregen vanwege een sleepvoet, verder heb ik op dit moment geen tekenen van verval/uitval. Wel voelt mijn been na een dag met de evo moe aan. Komt dat door de evo? Ik ben deze week begonnen met medicatie (Glatirameeracetaat) en het prikken valt me nog best mee, dat is even een handigheid daarin vinden.

Verder is de timing hondsberoerd. Mijn jaarcontract loopt op 30 september af en vandaag heb ik te horen gekregen dat dit niet met nog een jaarcontract wordt verlengd. Ik zit [vloek en tier] net in mijn tweede week re-integratie op mijn werk. Het is een productiebedrijf waar het werk op zichzelf niet vreselijk zwaar is, maar af en toe moet je wel even iets zwaars verplaatsen. Echt heel fijn dat het op deze manier gaat. Misschien dat ik hier nog op terugkom in het subforum werk & inkomen.

Groetjes, Jetteke
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 25 sep 2022, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp gesplitst
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Qanuk00 »

Welkom op het forum, Jetteke! Heftig wat je meemaakt, ik hoop dat je je in veel verhalen kan herkennen en de leuke en minder leuke dingen kan delen!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Klick

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Klick »

welkom jetteke!

dat is een heftige periode die je doorgaat nu!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp