Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum! Stel je zelf even voor...

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Rosar

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Rosar »

Nu ik net mijn eerste reactie heb geplaatst moet ik me ook maar even voorstellen. Ik ben 'rosar', moeder van twee kleintjes, heel snel (recent) de diagnose ms gekregen na twee schubs (eerst uitval benen, daarna uitval handen) vlak achter elkaar met resterende gevoelstoornissen en krachtverlies in met name rechterbeen als gevolg. Getrouwd, over het algemeen vrij gelukkig behalve dan met ms. We klooien het leven er maar een beetje mee door. Ik vind het fijn om hier mee te lezen en ga denk ik niet zo vaak reageren maar ik ben er dus wel.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Welkom op MS WebForum! Stel je zelf even voor...

Bericht door Qanuk00 »

Welkom 'rosar'!

Voor jou lijkt het me een pittige periode, twee kleine kinderen met een huishouden. Hopelijk kun je hier veel interessante tips en tricks vinden om je weg te vinden. Suc6!!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp