Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Dag Daphne,

Welkom hier. Ik hoop dat je hier antwoorden kan vinden die je zoekt, en voldoende je vragen kwijt kan. En ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over een diagnose. Sterkte met alles!
timokroll
Contacteer:

Bericht door timokroll »

Hallo Daphne , welkom in deze MS huiskamer 👍groetjes ‘oudgediende’ timokroll . Aias Moniek 😊
grayliana

voorstellen

Bericht door grayliana »

voorstellen

Hallo

Mijn naam is Lucinda, na een tijdje mee lezen zal ook ik me voorstellen. Sinds augustus 2018 heb ik de diagnose rr Ms gekregen.
Begon en in juli met oogklachten, kort gevolgd door loop problemen. Na het eerste bezoek neuroloog was het wachten op de MRI. Helaas was mijn lichaam het daar niet mee eens. Zo belandde ik in augustus op de eerste hulp, inmiddels was mijn linker zijde van mijn gezicht gevoelloos en hing mijn mond af.

De MRI volgde enkele dagen later waarbij de Ms vast gesteld werd en de eerste methyl prednison starte.

2 weken na thuiskomst was het weer raak.. wederom een schub op mijn ogen. Alle letters waren om gevallen. Na goed overleg toch besloten wederom opname en nogmaals methyl prednison.

De diagnose werd bij gesteld naar een heftige active vorm van Ms.

Medicatie werd daarom ingewikkelder, tysabri klonk veel belovend... Helaas was mijn JC waarde zo hoog dat het beslist niet mocht. Inmiddels liep ik slecht en was mijn hele linkerzijde aan het tintelen.

Toen is zsm de behandeling met Ocrelizumab opgestart.

Volgende week was dat 6 maanden geleden.

Ik zit nog in het revalidatie traject. Het aantal schubs is wel iets afgeremd maar helaas nog steeds actief.. inmiddels heb ik stuipen / spasmen en nog meer..

Toch gaat het redelijk. Ik werk 26 uur als asiel beheerster. De overige uren is afwachten of ik dat haal.
Klick

Bericht door Klick »

welkom hier grayliana
heftige tijd heb je zeg! heel je leven op zn kop.
alles nieuw en dan is het nog een sneltrein ook nog.

hier zal je herkenning zoeken en vinden. vraag je vragen!
timokroll
Contacteer:

Bericht door timokroll »

Hoi lucinda, heftige tijd voor je ❗️En ik hoop dat je baat vind bij dat medicijn wat ik ook ga gebruiken. Als onderzoeksmedicijn voor spms, waar ik nu in beland ben. Knap van je dat je ook energie wilt steken in je werk. Heel veel sterkte 🤗
Nicy

Even voorstellen ik ben...

Bericht door Nicy »

Even voorstellen ik ben...

Even voorstellen, mijn naam is Nicy en ik ben 26 jaar.

Ik hou van tekenen en doet dit ook bijna elke dag. In algemeen ben ik een vrolijk persoon en hou ook wel van humor.
Graag kijk ik naar documentaires, series en films en luister ik naar muziek.

Sinds november 2018 heb ik de diagnose MS gekregen. Daarvoor was ik eigenlijk al ziek, extreme vermoeidheid en geheugen klachten.

Nou dus zover; Hallo! :ogen:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Dag Nicy,

Welkom hier! Ik hoop dat je hier veel antwoorden op je vragen kan vinden, en als je ze niet kan vinden; vraag maar raak! Er zit hier meer dan voldoende ervaring ;)
Klick

Bericht door Klick »

welkom Nicy! :cool:
patricia36

Bericht door patricia36 »

hoi ik zal even voor stellen ik ben patricia moerkerk ben getrouwd moerder van 2 kindder ik weet sins 6 maan den daat ik ppms heb nu heb ik ocevers en pretnison ge had maar 2 dagen geleden gevallen er door het slaat niet aan nu zit ik in een rolstoel en kan niet meer fietsen jammer genoeg;););););)
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Welkom Patric ia,

Geen leuke reden dat je hier bent. Ik hoop dat je niet te lang last hebt van je valpartij. Veel sterkte.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp