persoonlijke foto's zonder of met naam

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
dientje

Bericht door dientje »

is ook leuk hoor!..chyta
zaager

Bericht door zaager »

Het doet me goed om kleine kiekjes te zien van jullie allemaal,
maar wat jammer dat sommige foto's gebroken zijn, waardoor komt dat?
knutselsmurf
Contacteer:

Bericht door knutselsmurf »

[QUOTE=zaager;1033061]Het doet me goed om kleine kiekjes te zien van jullie allemaal,
maar wat jammer dat sommige foto's gebroken zijn, waardoor komt dat?[/QUOTE]

Door verschillende oorzaken. Meestal door een fout van de persoon die het plaatje heeft geprobeerd te plaatsen. Je kan een plaatje niet op het forum zelf plaatsen, daar heeft het geen opslagruimte voor. Het plaatje moet op een externe website.

Als je in plaats van een foto alleen maar een grijs icoontje ziet, kun je door daar rechts op te klikken de foto proberen te openen in een nieuw venster. Dan zie je de foutmelding die dat oplevert.

Veel foto's die langer dan een jaar geleden op imageshack gezet zijn, zijn inmiddels door dat bedrijf opgeruimd en dus niet meer te zien.
Joyciejj

Bericht door Joyciejj »

zaager

Bericht door zaager »

[QUOTE=knutselsmurf;1033083]Door verschillende oorzaken. Meestal door een fout van de persoon die het plaatje heeft geprobeerd te plaatsen. Je kan een plaatje niet op het forum zelf plaatsen, daar heeft het geen opslagruimte voor. Het plaatje moet op een externe website.

Als je in plaats van een foto alleen maar een grijs icoontje ziet, kun je door daar rechts op te klikken de foto proberen te openen in een nieuw venster. Dan zie je de foutmelding die dat oplevert.

Veel foto's die langer dan een jaar geleden op imageshack gezet zijn, zijn inmiddels door dat bedrijf opgeruimd en dus niet meer te zien.[/QUOTE]

Ahh ok, en ik zie er al een aantal meer, dus ik denk dat mijn internet gewoon weer niet mee werkte
Fratema

We hebben een fotoshoot gehad voor het bedrijf waar ik werk

Bericht door Fratema »

We hebben een fotoshoot gehad voor het bedrijf waar ik werk

Gemaakt door een professionele portretfotograaf. Ze worden gebruikt in emailverkeer, de website, visitekaartjes. Dit is de mijne, ik ben er heel tevreden over.

[url=http://postimg.org/image/7a3uf00dn/][img]http://s17.postimg.org/7a3uf00dn/fotoshoot.jpg[/img][/url]
dientje

Bericht door dientje »

[IMG]https://www.mupload.nl/img/wz1eze8jhgoh9.jpg[/IMG]

weer wat mezelf !,..met haar!
Forumi

Bericht door Forumi »

Leuke, mooie foto!
Zien we je toch nog in het 'echt' ;)
Sharon

Bericht door Sharon »

Ik sluit mij volledig aan bij Forumi. Mooie foto en leuk om je te zien Dientje :)
dientje

Bericht door dientje »

ik sta hier wel meer op....!...alleen jonger, of weer anders,....deze is van nu.....;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp