Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Even voorstellen

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
aheijm

Even voorstellen

Bericht door aheijm »

Goedemiddag,

Ik ben Arjan en sinds een paar maanden lid van dit forum.

In de jaren negentig is bij mij voor de eerste keer de “verdachts”diagnose MS gesteld. Na enkele maanden waren alle klachten verdwenen en daarna 25 jaren zonder merkbare schubs. Tijdens een vakantie 2 jaar geleden, na rugklachten, moeite gekregen met lopen. Bezoek huisarts, waarna fysio... 1 jaar fysio maar geen verbetering. Uiteindelijk weer naar huisarts en gevraagd om doorverwijzing naar ZH. Lang verhaal kort gemaakt, neuroloog, MRI en bevestiging MS, met meer plaques op de scan dan ik gedacht/gehoopt had. Ik heb het grote geluk gehad dat ik waarschijnlijk jarenlang met MS geleefd heb zonder te merkbare schubs te hebben. Helaas is nu de RR versie wel merkbaar. Hoop op dit forum gewoon met “lot” genoten van gedachte te kunnen wisselen.

Prettige feestdagen voor iedereen!
Klick

Re: Even voorstellen

Bericht door Klick »

hoi arjan
welkom hier!
goed om te lezen dat je het hebt over het grote geluk, dat is precies DE manier om ernaar te kijken 👍

ik hoop dat je hier kan vinden wat je zoekt. vraag je vragen! geen enkele vraag is vreemd en er is bijna altijd wel iemand die er ervaring mee heeft of iig je de weg kan wijzen naar de informatie

herkenning zal je vinden en dat is prettig
aheijm

Re: Even voorstellen

Bericht door aheijm »

Dank je click
MissGarfield

Re: Even voorstellen

Bericht door MissGarfield »

Al kom ik hier nog maar heel af en toe, toch wens ik je een verlaat welkom toe.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp