Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

nu ben ik er ook

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
lindad

nu ben ik er ook

Bericht door lindad »

:ogen: Hoi aan alle!
Ik leef In Duitsland en kijk wel vaker naar deze site en ben altijd benieuwd wat er zo in NL betreffend ms gaande is! De vragen en gevoelens hier lijken vaak op die welke mensen met ms overal hebben. Ikzelf heb een aantal jaren in Den Haag geleeft waarval de meeste tijd met ms.
Nu ben ik al weer een tijdje hier dus jullie moeten me fouten met de spelling en zo vergeven...
Klick

Re: nu ben ik er ook

Bericht door Klick »

welkom @lindad !

ja dat zal overal wel een beetje gelijk zijn idd. toch maakt een ander land nieuwsgierig, vooral qua nieuws en onderzoeken.
zit je ook op een duits forum?
lindad

Re: nu ben ik er ook

Bericht door lindad »

ik zit ook bij `aktiv-met-ms`, een forum wat voorall bedoeld is voor mensen die copolimeer/copaxone gebruiken. Is door TEVA opgezet. Ik gebruik het niet meer, wil nu met siponimod beginnen.
Klick

Re: nu ben ik er ook

Bericht door Klick »

dat is dan dus een heel specifiek forum, of wordt er wel over vanalles gesproken?
lindad

Re: nu ben ik er ook

Bericht door lindad »

er wordt over van alles gesproken. Je kommt er alleen moelijk in , maar ze hebben mij ook nog niet uitgegooid ondanks, dat ik niet meer spuit
Klick

Re: nu ben ik er ook

Bericht door Klick »

ok, dan kom ik er niet tussen, dat geeft niks.. mijn duits is heel slecht 😊

wel mooi dat je erbij mag blijven!
lindad

Re: nu ben ik er ook

Bericht door lindad »

je kan het altijd proberen! Ik ga er meestal alleen voor het kognitieve training naartoe war ze aanbieden. Daar hoef je ook niet goed in het duits te zijn.
Kan zijn dat je naar het forum ook zo mag en lezen is nooit verkeerd. Mieschien wel goed voor je duits :huh: !!
Klick

Re: nu ben ik er ook

Bericht door Klick »

cognitieve training? klinkt goed! ik kan wel wat training gebruiken
ik ga eens ff kijken

het is deze neem ik aan?
https://www.aktiv-mit-ms.de/aktiv-mit-m ... trainings/
Laatst gewijzigd door Klick op 20 apr 2021, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
lindad

Re: nu ben ik er ook

Bericht door lindad »

geheugen en zo..
Klick

Re: nu ben ik er ook

Bericht door Klick »

o je moet er ingelogd voor zijn..
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp