Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Even voorstellen

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Peetje43

Even voorstellen

Bericht door Peetje43 »

Hallo allemaal,
Ik ben Petra, 43 jaar en ik heb afgelopen februari de diagnose ms gekregen. Ik hoop hier ervaringen te lezen en te ontdekken wat ms eigenlijk inhoudt.
Ik ben al een aantal jaren niet fit, en erg moe en heb wisselende lichamelijke klachten. Ik heb zelf altijd vit b12 tekort de schuld gegeven, maar na structureel vit b12 injecties en tabletten te nemen is dit weer op een goed niveau en de klachten bleven.
Na een mri-scan bleek het ms te zijn en dat was behoorlijk schrikken want daar had ik niet op gerekend. Ik hoop hier wat kennis op te doen en het te herkennen.
Klick

Re: Even voorstellen

Bericht door Klick »

welkom @Peetje43
vooral in het begin zoek je naar informatie, als je iets wil weten vraag het gerust.
leeuwtje-nl

Re: Even voorstellen

Bericht door leeuwtje-nl »

Welkom hier! Kijk rustig rond, en inderdaad: als je nog vragen hebt, stel ze vooral. :-)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp