Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ook ik mag me melden

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Suzanne

Ook ik mag me melden

Bericht door Suzanne »

Hoi allemaal,

Ook ik mag me hier melden. 3 dagen geleden kwam bij de neuroloog het hoge woord er uit. MS.
En toen stond alles heel even stil.

Het zit in de familie, dus echt verbaasd was ik niet. Maar toch... zoiets overkomt een ander, mij toch zeker niet.

Ik lees wel eens verhalen over ellenlange trajecten voordat de diagnose gesteld wordt.
Bij duurde het 1.5 week. Bizar.

Ik hoop hier wat mee te kunnen praten/lezen. Als steun in de rug, begrip van gelijkgestemde, en ervaringen van anderen te lezen.

Groet suzanne
Klick

Re: Ook ik mag me melden

Bericht door Klick »

welkom hier Suzanne!

het kan soms heel snel gaan.. ik snap je reactie, iets voor anderen.. ja zoiets dacht ik ook toen ik het hoorde, het gaat vast niet over mij, dat kan toch niet? maar ergens weet je dat het zo is, heel unreal.
leeuwtje-nl

Re: Ook ik mag me melden

Bericht door leeuwtje-nl »

Welkom! Helaas vanwege een minder fijne reden, maar ik hoop dat je hier je weg zult vinden en antwoorden op je vragen zult krijgen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp