Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Even voorstellen.

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Ster

Even voorstellen.

Bericht door Ster »

Hoi Allemaal,

Na jaren afwezigheid maar weer even voorstellen.

Ik ben een 40 jarige single vrouw uit Hengelo Overijssel. Ik heb inmiddels 17 jaar MS.

Ik heb een zoon van 14 en een dochter van bijna 16.

(Co ouderschap.)

Afgelopen woensdag ben ik gestart met de 1e helft van de 1e gift ocrelizumab – ocrevus® (infuus). Ik ben nog vreselijk moe.

In het verleden heb ik de volgende remmers gebruikt. Avonex, Tysabri, Tecfidera en bij schubbs Metylprednisolon.

De laatste 4 jaar na Tecfidera geen remmer gebruikt. Mijn bloed was niet oké door de Tecfidera.

Het laatste jaar kreeg ik 4 schubbs.

Op advies van het VU MS Centrum moet ik
in Hengelo aan ocrelizumab – ocrevus® (infuus).

Ik mag graag schrijven.
En ik ben graag creatief bezig.

Uiteraard op de momenten dat het gaat.

In de begin jaren van mijn MS was ik geregeld te vinden op het forum. En had ik erg veel vrienden op Facebook. Mensen die ik eigenlijk niet persoonlijk kende.

Ik vond hier in het begin 2004-2006 ( Als ik mij niet vergis) antwoorden op mijn vragen en onzekerheden. Met verloop van tijd ben ik destijds ook mensen gaan helpen met hun zoektocht/vragen. En natuurlijk voor de gezelligheid hier aanwezig geweest.

Ik herken nog wat namen. Maar het spijt me, mijn geheugen heeft niet alles onthouden. Het was destijds wel kei gezellig!

Ik hoop natuurlijk dat het iedereen goed is gegaan. Al weet ik dat dat niet reëel zal zijn.

Terug kijkende op de humor en mijn eigen zijn. Weet ik dat wij MS-ers erg STERK zijn.

Digitale knuffel voor wie het nodig is!

Liefs van Ster (M)
leeuwtje-nl

Re: Even voorstellen.

Bericht door leeuwtje-nl »

Hoi Ster, welkom terug hier! Zoals je al gezien hebt, heeft het forum een ander jasje en is er een grote wisseling van deelnemers. Wellicht kom je nog wat mensen tegen uit jouw tijd! Ik hoop dat je hier weer vindt wat je voorheen ook vond: informatie en gezelligheid. :)
Ster

Re: Even voorstellen.

Bericht door Ster »

Hoi Leeuwtje-nl,

Dank je voor je berichtje!

Liefs van Ster
Aardevrouw

Re: Even voorstellen.

Bericht door Aardevrouw »

Hoi Ster,

Digitale knuffel terug.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp