Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Minder gevoel

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Angelique

Minder gevoel

Bericht door Angelique »

Hallo allemaal,

Ik ben Angelique en zit in een spannende tijd omdat mijn dochter volop onderzoeken krijgt omdat ze minder gevoel heeft aan de hele rechterkant van haar lichaam, zelfs haar oogbol en binnenkant mond!
Ik zou graag het een en ander over MS willen weten omdat de arts dat heeft laten vallen.
Dankje wel alvast.
Klick

Re: Minder gevoel

Bericht door Klick »

welkom hier @Angelique

een tijd vol onzekerheid en veel vragen, stel ze gerust, we zijn geen artsen maar kennen allemaal de rollercoaster waar jullie nu in zitten. Ook als het uiteindelijk geen ms blijkt te zijn blijft dat gevoel hetzelfde.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Minder gevoel

Bericht door Qanuk00 »

Van harte welkom op ons Forum @Angelique!!!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Angelique

Re: Minder gevoel

Bericht door Angelique »

A.s zondag krijgt mijn dochter een MRI van hoofd en nek, ze heeft al bijna 2 weken minder gevoel in haar rechterkant van haar lichaam, van haar kruin tot haar kleine teen, ben zo benieuwd wat daar uit komt!
Fijn om er even over te kunnen praten!
leeuwtje-nl

Re: Minder gevoel

Bericht door leeuwtje-nl »

Wat een nare onzekerheden! Fijn dat ze in elk geval in de medische molen terecht is gekomen. Sterkte met afwachten! Als je vragen hebt, stel ze vooral. Of kijk rond en lees waar je wat meer over wilt weten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp