Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Diagnose is MS

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Rozemarijn

Re: Diagnose is MS

Bericht door Rozemarijn »

Beste Bram
Zoals met alles in het leven met vallen en opstaan tot je niet meer kan!

We moeten positief blijven hoor dat is denk ik het beste ( wel heel moeilijk )maar met lieve luisterende en begripvolle mensen om ons heen moet het lukken 🥰
Bram_MSinbeeld

Re: Diagnose is MS

Bericht door Bram_MSinbeeld »

Rozemarijn schreef: 09 okt 2021, 08:16 Beste Bram
Zoals met alles in het leven met vallen en opstaan tot je niet meer kan!

We moeten positief blijven hoor dat is denk ik het beste ( wel heel moeilijk )maar met lieve luisterende en begripvolle mensen om ons heen moet het lukken 🥰
Precies, ik maakte er zelf een tijdje geleden een filmpje over...
Afbeelding
Op sommige dagen is het makkelijker dan anderen...
Rozemarijn

Re: Diagnose is MS

Bericht door Rozemarijn »

Jeetje Bram ik kan alleen maar wow zeggen, wat een aangrijpend filmpje, ik word er emotioneel van!
Bedankt voor het delen 🍀
1207

Re: Diagnose is MS

Bericht door 1207 »

Rozemarijn schreef: 09 okt 2021, 08:16 We moeten positief blijven hoor dat is denk ik het beste ( wel heel moeilijk )maar met lieve luisterende en begripvolle mensen om ons heen moet het lukken 🥰
wat meot je anders doen?
in uw bed kruipen en er nooit meer uitkomen?
Marina

Re: Diagnose is MS

Bericht door Marina »

Rozemarijn schreef: 08 okt 2021, 15:18 ...ik merk door in dit Forum mijn verhaal en gevoelens te uiten, voel ik mij een stukje sterker ;)
Goed en fijn om te lezen Rozemarijn dat het je sterkt :)!
Ik hoop dat er voor mij en mijn kinderen snel een lief gezellig huisje gevonden word door de woningbouwvereniging en de WMO, zodat ik met de acceptatie van mijn ms kan beginnen en dus ook de stress die ik nu ervaar daardoor en de scheiding kan gaan omzetten naar positiviteit...
Acceptatie van de MS, of het zo goed mogelijk ermee leren om te gaan, heeft (i.h.a.) tijd en ruimte nodig, dus ik hoop dat jullie inderdaad snel een fijn huis vinden!
En in de tussentijd goed voor jezelf blijven zorgen door o.a. te proberen wat te ontspannen, op het forum te schrijven en je aandacht te richten op positieve dingen. En zo te lezen gaat dat laatste je (van nature) goed af, gelukkig :vriendjes: !
Rozemarijn

Re: Diagnose is MS

Bericht door Rozemarijn »

Marina schreef: 11 okt 2021, 11:39 Goed en fijn om te lezen Rozemarijn dat het je sterkt :)!



Acceptatie van de MS, of het zo goed mogelijk ermee leren om te gaan, heeft (i.h.a.) tijd en ruimte nodig, dus ik hoop dat jullie inderdaad snel een fijn huis vinden!
En in de tussentijd goed voor jezelf blijven zorgen door o.a. te proberen wat te ontspannen, op het forum te schrijven en je aandacht te richten op positieve dingen. En zo te lezen gaat dat laatste je (van nature) goed af, gelukkig :vriendjes: !
Bedankt voor je lieve woorden Marina ook dat helpt enorm😘
Marina

Re: Diagnose is MS

Bericht door Marina »

Fijn dat te horen en graag gedaan Rozemarijn :vriendjes: !
Bram_MSinbeeld

Re: Diagnose is MS

Bericht door Bram_MSinbeeld »

Ik vond deze webinar van de MS vereniging van een paar weken geleden ook heel nuttig!

"Opname webinar Omgaan met verlies en rouw"
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp