Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CCSVI: Behandelingen en updates

MS onderzoek&studies
Marsei

Bericht door Marsei »

Super :)
Marsei

Kirsty Duncan - 2nd Reading of CCSVI Bill C-280

Bericht door Marsei »

Kirsty Duncan - 2nd Reading of CCSVI Bill C-280

[URL="https://www.facebook.com/note.php?note_ ... 9855234919"][U]Kirsty Duncan[/U][/URL]:
[QUOTE]Over the past 18 months, I have been personally in touch with over 1,500 MS patients across Canada. Of those, over 400 have now been treated and my data mirrors the international data, namely, one-third significantly improve, one-third moderately improve and one-third experience minimal to no improvement. Regardless, there are no drugs for the progressive forms of the disease and no drug has ever reversed the symptoms of devastating MS.

I receive three and four personal notes each week and innumerable phone calls detailing their progress. Many are primary and secondary progressive MS patients. Their changes include improved circulation, changes in the colour and temperature in their faces, hands and feet, a reduction in both searing nerve pain and constrictive pain, a reduction in brain fuzziness and improvements in motor function, vision and hearing. One Canadian said:

“I’m busting at the seams to let everyone know, I have... I had the...procedure...the benefits are phenomenal, my numbness on left side disappeared immediately, vision has improved tenfold...drop foot gone, fatigue gone. I walked the furthest I have walked in over two years 2 days after the procedure...benefits are PRICELESS.

How about the following? “I jumped, I jumped with my child”. “I wore a pair of shoes for the first time in three years. It may not seem like a big deal to you, but it's a big deal to me”. One man who has suffered for 20 years and walked with two canes has thrown them away and went horseback riding with his daughter.[/QUOTE]
koffiekaatje02

Anderhalf jaar later

Bericht door koffiekaatje02 »

Anderhalf jaar later

Tja, kreeg vanmorgen mijn tracking mailtje, dus dan weet ik dat het 'die tijd van de maand is' en dat ik weer een maandje op kan tellen bij de periode na mijn behandeling door Dr. Beelen.

Gisteren 18 maanden, anderhalf jaar!

En nog steeds:
* minder moe
* minder brainfog
* betere balans
* rustigere blaas
* cognitief sterker

Hoewel ik nog steeds periodes heb dat het beter en slechter gaat is het wel zo dat de slechtere periodes minder slecht zijn en minder lang duren.

Met mij gaat het goed, ik volg de ontwikkelingen nog steeds (met dank aan Marsei).

Hoewel ik in het begin wat voorzichtiger was in mijn uitspraken zou ik nu iedereen aanraden om zich te laten behandelen.

Niet omdat het altijd helpt, maar als het helpt is het een ingreep die je leven verandert.

We proberen zo veel, en een heleboel dingen die we proberen zijn niet (volledig) wetenschappelijk bewezen.

Dit is een relatief eenvoudige ingreep met mogelijk verbazingwekkende resultaten.

Ik snap dat het geld een probleem kan zijn, maar als je het kunt, ga ervoor!

Ik wens jullie allen alvast hele fijne feestdagen en een zo goed mogelijk 2012. Ik meld me hier weer over een half jaar.

Groetjes, Koffiekaatje

[B]In de maanden nadat ik behandeld ben zijn er heel veel mensen behandeld in Aalst, ik ben eigenlijk wel reuze benieuwd hoe het nu met iedereen gaat.....[/B]
Marsei

Christopher Alkenbrack

Bericht door Marsei »

Christopher Alkenbrack

[URL="http://multiplesclerosis-relief.com/ccs ... ss/?mid=54"][U]Christopher Alkenbrack[/U][/URL]
Marsei

Krysteen

Bericht door Marsei »

Krysteen

[URL="http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 7fWj5HuPCQ"][U]Krysteen[/U][/URL] on Global about her CCSVI success
Xuup

Jaar na 2e behandeling in Aalst

Bericht door Xuup »

Jaar na 2e behandeling in Aalst

Het is inmiddels een jaar geleden dat ik behandeld ben voor trombose in de stent die 8 maanden daarvoor werd geplaatst in Katowice.

Het gaat goed met mij. Ik werk volledig, de brainfog is weg, de cognitie was meteen na de operatie weer op peil, ik heb nooit meer koude voeten gehad, ik ben veel minder moe. Alleen de pijn bleef.

Pijn in mijn schouders (frozen shoulders), verdikte wervels (veel pijn) en de beenspier geeft problemen sinds ik interferonen heb gebruikt.

Inmiddels is de pijn sinds een paar weken weg. Ik krijg extra vitamine
B12 (injectie) en hoe het kan, weet ik niet, maar vanaf dat moment heb ik geen pijn meer gehad en ben ik ook totaal niet meer moe en ik slaap als een os (had al sinds mijn jongste jeugd slaapproblemen, die nu als neurologisch werden beschouwd...

Er blijven dus twee dingen over: de been en één arm kan maar tot de helft omhoog. Ik mag niet klagen dus.... en ik kan alleen maar zeggen: blijf zoeken en leg je niet neer bij wat je niet meer kunt, maar kijk naar mogelijkheden die jou kunnen helpen weer meer te kunnen :)
PrinsJohn

Liberation d.d.15.12.2011

Bericht door PrinsJohn »

Liberation d.d.15.12.2011

Ook ik heb de behandeling ondergaan in het OLV in Aalst. Nadat ik diverse mensen heb ontmoet met zowel positieve (leven opnieuw begonnen)als negatieve ervaringen (weinig tot niets geholpen) , heb ik besloten om in ieder geval een MRI scan te laten maken of ook ik vernauwingen had.

En natuurlijk, ik met mijn MS problemen, had ook vernauwingen.
Tot mijn verbazing kon ik al na enkele weken worden geholpen.
Mijn vrouw, dochter en ik zijn reeds de middag voor de grote dag richting Aalst vertrokken.

's morgens vroeg lag ik reeds op de operatietafel.Voor mijn gevoel enkele seconden later lag ik op de ontwaakzaal. Hierna ben ik naar mijn kamer gebracht.
Na de operatie kwam Dr.Roel Beelen even langs. Hij vertelde me dat zowel de linker als de rechter Vena Jugularis bijna 100% dicht zaten. Hij heeft beide vernauwingen tot 14 mm open gemaakt. Verder had ik geen vernauwingen.

Nu, ruim 3 weken na de Liberation:
Blaas:
Het is niet te geloven. Ik moet er nog aan wennen, maar het lijkt wel of ik weer een normaal plaspatroon heb.
Spasmen:
's morgens bij het opstaan moest ik echt opletten. Nu heb ik nauwelijks tot geen spasmen meer.

Verder merk ik nog geen grote verschillen.We weten dat MS een ziekte is met 1000 gezichten. Ik had bijvoorbeeld geen last van extreme vermoeidheid en concentratieproblemen.Ik werk ook gewoon 40 uur per week.
Bij mij is in de loop der jaren wel steeds slechter aan het worden. Motoriek, coordinatie en evenwicht. Ik kan niet meer normaal lopen. Met stok lukt het nog net.

Uiteraard is de grote hoop dat dit niet verder verslechterd en misschien wel vooruit gaat. Afwachten.
John Prins
Marsei

Update Ginger

Bericht door Marsei »

Update Ginger

Post Leg Vein Ablation and Rehab [URL="http://iamsickofms.blogspot.com/2012/01 ... ation.html"][U]Update[/U][/URL]
MiSsty

Even reclame maken! Nats staat in de Flair!

Bericht door MiSsty »

Even reclame maken! Nats staat in de Flair!

De meesten van jullie zullen Nats (Nathalie) wel kennen. Een van de grote voorvechtsters voor de CCSVI-behandeling.:girlpower: Ze staat deze week in de Flair! Een hele mooie foto samen met haar zoontje.
MiSsty

Even reclame maken! Nats staat in de Flair!

Bericht door MiSsty »

Even reclame maken! Nats staat in de Flair!

De meesten van jullie zullen Nats (Nathalie) wel kennen. Een van de grote voorvechtsters voor de CCSVI-behandeling.:girlpower: Ze staat deze week in de Flair! Een hele mooie foto samen met haar zoontje.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp