Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CCSVI: Behandelingen en updates

MS onderzoek&studies
Willem57

Na 9 jaar nog steeds prima

Bericht door Willem57 »

Na 9 jaar nog steeds prima

In het kader van de updates: ook met mij gaat het nog steeds prima. CCSVI behandeling in België gehad in 2010. Werk nog steeds 100%; tennis ook nog steeds. Skiën doe ik sinds dit jaar niet meer, de benen zijn voor dat toch iets minder geworden en ik wil niet alleen maar groene en blauwe afdalingen doen. Brain fog nog steeds niet terug, etc. etc.
Heb nog steeds MS: enigszins prikkende voeten, zwaar gevoel in de benen; na ~10 km lopen ben ik er wel klaar mee. Dat was vlak voor de CCSVI behandeling na 50 m.

Tot slot: de bijdragen van Marsei zijn zeer waardevol en interessant
(zoals altijd).
zeiler

Bericht door zeiler »

Hahaha, zo duidelijk allemaal, zielig gewoon!
zeiler

Bericht door zeiler »

Haha, zo doorzichtig!
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=zeiler;1121359]Haha, zo doorzichtig![/QUOTE]

zeiler, je blijft ons uitdagen. prima, dat hebben we nodig.

Lees de posting onder de onderstaande link eens en je ziet wat er op ons afkomt.

CCSVI is wel zeker een factor bij het krijgen van MS. Ik denk dat de medische wereld hier nog wel het een en ander uit te leggen heeft.

[url]https://www.thisisms.com/forum/viewtopi ... 85#p257234[/url]
zeiler

Bericht door zeiler »

Leonard, ik had niet verwacht dat ik dat zou zeggen maar ben blij om weer wat van jou te horen!
Patricia H

Bericht door Patricia H »

Heel fijn om van "de oude garde" te horen hoe het gaat...
tracy

Bericht door tracy »

Vindt nog steeds CCSVI onderzoek plaats in Lingen? Wie o wie kan mij er wat meer oververtellen ?
tracy

Bericht door tracy »

Niemand?
Klick

Bericht door Klick »

geen idee..
mn duits is niet heel best maar ik kan alleen oude info vinden:

[url]https://www.psiram.com/de/index.php/Lib ... _der_CCSVI[/url]
tracy

Bericht door tracy »

Dank je Klick. Heb je dit gevonden via Google? Dit leest voor mij beter dan Engels. Maar ik ben ook benieuwd of er nog CCSVI plaats vindt in Lingen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp