Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Project Y: MS-ers geboren in 1966

MS onderzoek&studies
Dango

Bericht door Dango »

[QUOTE=Klick;n472142]ik hoop dat er iets uitkomt, al is het maar een onderzoeksrichting alle stapjes zijn stapjes!
[/QUOTE]Dat is zeker , het verzamelen van gegevens is gewoon belangrijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Marsei

Bericht door Marsei »

Van Facebook:

[QUOTE]
Beste deelnemer van Project Y,
Ruim twee jaar geleden zijn wij gestart met Project Y. Ondertussen hebben meer dan 300 deelnemers (mensen met MS en vrijwilligers) hun onderzoeksdag op VUmc gehad.

[B]Final call deelnemers[/B]

Project Y zal binnenkort aan een nieuwe fase beginnen. De periode van het vinden van mensen met MS uit 1966 en het inplannen van mensen voor een meetdag stopt begin mei. Daarom zullen we deze week een laatste oproep doen om mensen met MS uit 1966 te vinden.

We zullen via verschillende media kanalen een ‘Final call’ voor deelnemers doen. Het zou fijn zijn als u dit wilt delen binnen uw netwerk, zodat we ook echt alle mensen uit 1966 bereikt hebben. In de volgende fase van Project Y zullen we de goudmijn aan data gaan ontginnen en proberen antwoorden te vinden op wetenschappelijke vragen.

Vriendelijke groet ook namens het Project Y onderzoeksteam
Karin Husken en Annette van der Goes
Bureau MS Centrum[/QUOTE]
Dango

Bericht door Dango »

Vandaag een mail gehad , 28 mei om 13:30 is er een info middag.

Ik heb die dag vrij dus ben wel van plan te gaan.





Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp