Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nog steeds op zoek naar deelnemers onderzoek over 'MS ervaringen'

MS onderzoek&studies
Tevy

Bericht door Tevy »

Ik heb hem ook ingevuld.

Deze woordenlijst had ik 5 jaar geleden bij een neuropsychologisch onderzoek. Wellicht dat ik daarom een lichte voorsprong had bij deze lijst en uiteindelijk (!) de 15 woorden kon herhalen. Bij willekeurige boodschappenlijstjes lukt het helaas niet altijd zo goed :hmmm:.

Succes ermee! Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ook ingevuld.
Grappig om te merken dat ik elke keer bij de 15-woorden-test een woord verkeerd heb onthouden. Toen ik ze later moest aanvinken, stond dat ene woord er niet tussen. Hoe slecht kan een mens lezen! :haha:
r_de_ruiter

Bericht door r_de_ruiter »

[QUOTE=Melaniekordic;1123556]Goedenavond,

Bedankt voor uw bericht!

Als u doelt op dat u drie keer hetzelfde scherm te zien krijgt met 15 woorden en dus ook drie keer gevraagd wordt deze te onthouden, dan klopt dat. In de uitlegtekst voorafgaand aan de test wordt ook verteld dat de procedure zich drie keer herhaald, maar wellicht heeft u dit net gemist. Als u maar enkele woorden invult gaat de pagina dus niet terug, maar gaat u verder naar een identieke pagina. U hoeft geen woorden te kopiëren of perse aan 15 woorden te komen om verder te gaan, maar telkens gewoon in te vullen welke woorden u zich daadwerkelijk herinnert. Na dit drie keer te hebben gedaan, gaat de vragenlijst verder naar de andere vragen.

Als dit niet is wat u bedoelt of als u verder nog vragen heeft dan hoor ik dat graag:)[/QUOTE]

als ik er bv 5 woorden invoerde ging de pagina niet verder!!!
dan zal het wel aan mij liggen dan.....pas toen ik ze alle 15 kopieerde en plakte ging ie wel naar de volgende pagina??
Job

Bericht door Job »

Hoewel ik mijn leeftijd juist invul, blijft in rode letters verschijnen dat ik een geldig getal in moet vullen. Blijkbaar is de vragenlijst niet op een smartphone in te vullen.
Knillis

Bericht door Knillis »

@r_de_ruiter

Bij mijn eerste keer de woordenlijst opschrijven kwam ik niet verder dan 4 of 5 woorden en kon ik gewoon naar de volgende bladzijde gaan.

Ook de 2e en 3e keer gewoon kunnen doorgaan naar de volgende pagina terwijl ik nooit tot 15 woorden ben gekomen, ik denk dat 8 mijn hoogste score was.

Geen idee dus waardoor het jou niet lukte. :???:
Melaniekordic

Bericht door Melaniekordic »

[QUOTE=Job;1123592]Hoewel ik mijn leeftijd juist invul, blijft in rode letters verschijnen dat ik een geldig getal in moet vullen. Blijkbaar is de vragenlijst niet op een smartphone in te vullen.[/QUOTE]

Dat is inderdaad niet de bedoeling. In principe is namelijk alles zo ingesteld dat u alleen kan antwoorden met een getal en dat alleen mensen onder de 18 hierdoor uitgesloten worden. De vragenlijst is daarnaast smartphone-vriendelijk gemaakt en dus zo ingesteld dat het precies hetzelfde werkt op een smartphone als het goed is. Elk getal wat u boven de 18 invult zou dus geen probleem moeten zijn.

Zou u, als dat niet teveel tijd in beslag neemt, misschien een screenshot van de foutmelding kunnen sturen, zodat ik kan zien wat er precies staat?

Alvast bedankt voor de moeite!
Job

screenshot

Bericht door Job »

screenshot

Ik wilde een screenshot gaan maken, maar nu liep de vragenlijst wel door. :-) kennelijk heeft het probleem zich opgelost. Ik ga dus nu maar verder met het invullen van de vragenlijst.
Veel succes met het onderzoek toegewenst.
Melaniekordic

Bericht door Melaniekordic »

[QUOTE=r_de_ruiter;1123585]als ik er bv 5 woorden invoerde ging de pagina niet verder!!!
dan zal het wel aan mij liggen dan.....pas toen ik ze alle 15 kopieerde en plakte ging ie wel naar de volgende pagina??[/QUOTE]

Het is inderdaad apart dat het u niet lukte om verder te komen, maar als u gewoon drie keer de woorden heeft ingevuld dan is het voor het onderzoek in ieder geval prima. Het zou wellicht ook een technische fout geweest kunnen zijn. Dat ga ik nog even verder uitzoeken.

In ieder geval bedankt voor het invullen van de vragenlijst!
Melaniekordic

Bericht door Melaniekordic »

[QUOTE=Job;1123615]Ik wilde een screenshot gaan maken, maar nu liep de vragenlijst wel door. :-) kennelijk heeft het probleem zich opgelost. Ik ga dus nu maar verder met het invullen van de vragenlijst.
Veel succes met het onderzoek toegewenst.[/QUOTE]

Fijn dat het opgelost is en erg bedankt voor uw deelname!
Iris J.

Bericht door Iris J. »

Ik heb hem ook ingevuld :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp