Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Elektr.rolstoel Quicky Salsa M

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Artemis-

Bericht door Artemis- »

[QUOTE=lotje;926436]Update elro Quickie Salsa M (bericht #1)

Wegens de vakantie periode VERTRAGING :slecht: bij WMO w.b.t het afleveren (opdracht doorgeven aan Welzorg) van m'n elro Quickie Salsa M

Afgelopen mei is de aanvraag i.s.m de ergotherapeute ingediend bij de gemeente!
Ik krijg de elro wel maar..... dan pas in de herfst :huh:

Pfffff :moe:[/QUOTE]

@Lotje, wat een domper voor jou zeg !:(
Wat vervelend dat de aanvraag is blijven liggen...:huh:
Ik ben zelf net terug van vakantie en ging er eerlijk gezegd vanuit dat jij de Salsa al binnen had.
Wat jammer allemaal op deze wijze.

Mijn Quicky Salsa is na enige vertraging uiteindelijk ook pas drie weken geleden nieuw besteld bij de leverancier en mij is verteld ca. 4 weken levertijd.
Er moeten een aantal aanpassingen op gemaakt worden voor mij, dus hou ik maar een slag om de arm.
Wèl heb ik afgelopen weekend reeds de bevestiging van WMO per brief ontvangen dat de aanvraag van Welzorg m.b.t. de Salsa is goedgekeurd.
Deze vlotte goedkeuring is fijn, groen licht.

Lotje, ik leef met je mee en hoop dat jij vanaf nu z.s.m. de stoel mag ontvangen.
Kunnen we straks samen ervaringen/tips uitwisselen...:D
lotje

Bericht door lotje »

@Artemis-

We wachten af.......:D
En wanneer de elro er eindelijk is, een wijntje erop nemen? Proost ;)
Artemis-

Bericht door Artemis- »

[QUOTE=lotje;927699]@Artemis-

We wachten af.......:D
En wanneer de elro er eindelijk is, een wijntje erop nemen? Proost ;)[/QUOTE]

Goed plan ! ik hou je op de hoogte...Lust je een Merlot of liever een witte ? hihi:D
lotje

Bericht door lotje »

Een rood wijntje :cool:
Artemis-

Quicky Salsa is binnen !

Bericht door Artemis- »

Quicky Salsa is binnen !

Mijn nieuwe Quicky Salsa is binnen !
Welzorg moet de rolstoel nog wel controleren op alle aanpassingen en rijklaar maken in de werkplaats.
Binnenkort ontvang ik een telefoontje over de aflevering thuis.

Jippie...ik ben er zò aan toe !!:joepie:
Artemis-

Lotje, kunnen we samen al proosten ?

Bericht door Artemis- »

Lotje, kunnen we samen al proosten ?

Inmiddels heb ik mijn splinternieuwe Quicky Salsa midwheel binnen.:)

Hij was afgelopen maandag al bezorgd.
Maar aangezien ik hondsziek was en als een dooie op bed lag heb ik hier weinig van meegekregen...:moe:

Ben nu vandaag voor het eerst helemaal van bed af, maar nog tè moe en wazig in het hoofd om er serieus "in te duiken" hoe alles werkt.

Verslagje volgt...;)
lotje

Bericht door lotje »

Artemis-

Vervolg drama-soap story.....

Welzorg is de order kwijtgeraakt :boos: waarin de opdracht staat voor diverse aanpassingen die gedaan moeten worden door de fabrikant.

De ergo heeft vorige week deze mededeling gekregen en mochten er zich geen nieuwe 'calamiteiten' voordoen dan zal de elro rond 4 okt. bij Welzorg
worden afgeleverd.

Na een check van Welzorg zal de elro dan mijn kant opkomen, maar wanneer??
Zodra de elro na een lange,onnodige 'zwerftocht' bij mij is afgeleverd en is goedgekeurd door ons (ergo en ik) zullen we de klachten-procedure
gaan starten!

Dus niks nada zelfstandig naar buiten kunnen afgelopen Lente,Zomer en Herfst :slecht:

Koude douche :p
Sara

Bericht door Sara »

Ow Lotje, wat errug :(.

Ik durf het bijna niet hardop te typen, maar ehm.. hopelijk gaat er vanaf nu niks meer extra fout!
Knillis

Bericht door Knillis »

Wat een drama, het lijkt net een nachtmerrie. Niet te geloven maar het is de werkelijkheid.:( :moe:

Lotje, ik hoop dat je de kracht hebt na deze enorme (zoveelste) teleurstelling toch nog weer even verder kunt in de hoop dat het vanaf nu afgelopen is met het maken van fouten en men de rolstoel op de alleralleraller hoogste priotiteitenlijst (= topprioriteit) zet.

Mopper maar even flink van je af.

Sterkte:aaitje:
Artemis-

Bericht door Artemis- »

[QUOTE=lotje;930726]Artemis-

Vervolg drama-soap story.....

Welzorg is de order kwijtgeraakt :boos: waarin de opdracht staat voor diverse aanpassingen die gedaan moeten worden door de fabrikant.

De ergo heeft vorige week deze mededeling gekregen en mochten er zich geen nieuwe 'calamiteiten' voordoen dan zal de elro rond 4 okt. bij Welzorg
worden afgeleverd.

Na een check van Welzorg zal de elro dan mijn kant opkomen, maar wanneer??
Zodra de elro na een lange,onnodige 'zwerftocht' bij mij is afgeleverd en is goedgekeurd door ons (ergo en ik) zullen we de klachten-procedure
gaan starten!

Dus niks nada zelfstandig naar buiten kunnen afgelopen Lente,Zomer en Herfst :slecht:

Koude douche :p[/QUOTE]

@Lotje,
(sorry, late reactie, ik was een paar dagen "uit de running"...:o )

Wat vreselijk sneu voor jou...knullig zeg... !!
Te gek voor woorden en zo nonchalant, fout op fout...:boos:

Ik ga heel hard duimen voor jou, dat de elro 4 oktober wordt afgeleverd in exact dezelfde staat als jij hebt besteld...

Het rode wijntje laat ik nog even staan...opdat ie straks dubbel lekker mòet gaan smaken.

Ondertussen een knuffel van mij...:knuffel:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp