Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Elektr.rolstoel Quicky Salsa M

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
lotje

Bericht door lotje »

Sara,Knillis en Artemis-, :bedankt:

WELzorg = NIETzorg : echt hart voor de klanten :nee:
lotje

Bericht door lotje »

2x :o verwijderd
Jildau

Bericht door Jildau »

[COLOR="RoyalBlue"]
Lotje,

Voel met je mee!
Ik heb ook heel lang moeten wachten op mijn rolstoel
Onbegrijpelijk welke slordigheden voorbij kwamen
En de levering opschorten...

Ik noemde ze toen kwelzorg ;)

Kreeg te horen dat welzorg graag het vertrouwen graag terug wilde winnen. Kreeg een vaste persoon, welke ik mocht bellen of mailen.

Ik moet zeggen dat ze dat ook hebben waargemaakt.

Zelfs nog hebben geholpen bij toekenning van de aanvraag
van een passende toilet/-douchestoel!, Waar ik iedere dag plezier aan beleef! Het was dan ook jammer dat te vernemen dat Welzorg WMO aanbesteding niet heeft gehaald, [/COLOR]
lotje

Bericht door lotje »

[QUOTE=Artemis-;930459]Inmiddels heb ik mijn splinternieuwe Quicky Salsa midwheel binnen.:)

Hij was afgelopen maandag al bezorgd.
Maar aangezien ik hondsziek was en als een dooie op bed lag heb ik hier weinig van meegekregen...:moe:

Ben nu vandaag voor het eerst helemaal van bed af, maar nog tè moe en wazig in het hoofd om er serieus "in te duiken" hoe alles werkt.

Verslagje volgt...;)[/QUOTE]

Artemis-

Heb je inmiddels al de Salsa :cool: 'gedanst' met de Quickie?
Ben benieuwd of het bevalt.
Artemis-

Salsa tot dusver...

Bericht door Artemis- »

Salsa tot dusver...

Hoi Lotje,

Inmiddels is m'n Quicky Salsa al bijna "eigen" geworden.

Het is een zeer wendbare stoel en reageert snel op mijn besturing.
Goed ondersteunende J3 rug, zit lekker.
De paddestoelknop bevalt mij heel goed.
De tillift is ideaal maar traag.
Salsa binnenshuis =perfect.

Buiten toch wel hobbelgevoelig en klapt het hoofd flink in de neksteun wanneer ik een afritje neem...dat is jammer.
Ben tot nu toe slechts tweemaal een kort stukje mee buiten geweest vanwege ziek zijn...
Dus ervaring bij lange rit volgt nog.

De centrale voetplaat heeft geen rooster zodat deze een grote opvangbak voor vuil is, dat had beter gekund.
Ook is deze metalen voetplaat erg scherp, ik ga vragen of ze er een rubberen stootrand omheen willen zetten...er zal toch een kind die even snel voor langs wil onder het rijden...:nerveus:

Welzorg heeft wel 'n foutje gemaakt: de salsa werd afgeleverd zonder zitkussen...beetje knullig natuurlijk !!
Niemand wist ervan bij Welzorg en mijn adviseur is met vakantie....Tja.
Heb nu eerst maar mijn oude J3 kussen erin van de handbewogen stoel, die zit lekker.

Lotje, ik hoop dat ik binnenkort jòu ervaringen mag horen...;)
lotje

Bericht door lotje »

Hoi Artemis,

Dank voor je verslag.
Fijn dat de Salsa je bevalt!
Volgens mij is dit type elro voornamelijk uitstekend geschikt voor gebruik binnenshuis en
voor korte ritjes buiten.

Aangezien langere ritjes (afstanden) buiten mij helaas niet meer lukken, zijn we ook mede daarom op deze elro uitgekomen.
Ik zal hem voornamelijk in huis gebruiken en voor korte ritjes buiten.

'Slordig' foutje van Welzorg :ogen: vergeten zitkussen mee te leveren
W.b.t de voetplaat: is deze dan niet in hoogte/laagte verstelbaar?

Wanneer ik de elro eindelijk :D heb laat ik het je weten!
PS: de wijn staat al klaar ;)

Succes en veel rijplezier!
lotje

Bericht door lotje »

[QUOTE=Jildau;931369][COLOR="RoyalBlue"]
Lotje,

Voel met je mee!
Ik heb ook heel lang moeten wachten op mijn rolstoel
Onbegrijpelijk welke slordigheden voorbij kwamen
En de levering opschorten...

Ik noemde ze toen kwelzorg ;)

Kreeg te horen dat welzorg graag het vertrouwen graag terug wilde winnen. Kreeg een vaste persoon, welke ik mocht bellen of mailen.

Ik moet zeggen dat ze dat ook hebben waargemaakt.

Zelfs nog hebben geholpen bij toekenning van de aanvraag
van een passende toilet/-douchestoel!, Waar ik iedere dag plezier aan beleef! Het was dan ook jammer dat te vernemen dat Welzorg WMO aanbesteding niet heeft gehaald, [/COLOR][/QUOTE]


Hoi Jildau,

Dank! Zie mijn reactie op je PBtje ;)
easyjet

Bericht door easyjet »

Hoi @lotje

Wat ik zelf erg vind bij Welzorg is dat 0900 nummer waar je een call centre aan de lijn krijgt..
Al die knopjes die je moet indrukken en dan vervolgens in de wacht staan à zoveel cent per minuut..
Niet echt handicap vriendelijk

Ik had de spoeddienst nodig, maar die lijkt dus niet meer te bestaan.
Lukte niet een afspraak voor elkaar te krijgen en ben daar vorige week de hele week mee zoet geweest.
Al mijn eigen afspraken moeten afzeggen:(
3 middagen verplicht thuiszitten ( tussen 13.00 en 17.00 ) want een tijdstip kunnen ze ook niet noemen.
Participatiesamenleving :???:

Ik wilde overstappen naar Beenhakker die ook aanbesteed is in Amsterdam. Maar dat is ook heel ingewikkeld. Moet je via Reade met 3 man incl. die casemanager van Reade ( waar ik de zenuwen van krijg) een nieuwe passing door. Maar eerst moet Welzorg je huidige hulpmiddelen dan afkeuren, ofzoiets :moe:

Ik ga wel weer een klacht indienen bij WZS. Is wel goed dat ze praktijkverhalen horen ( denk ik )
*Els*

Bericht door *Els* »

Misschien heb je hier iets aan.

Welzorg Amsterdam

Gyroscoopweg 80 1042 AC Amsterdam

020 431 3540
Artemis-

Welzorg..

Bericht door Artemis- »

Welzorg..

Ik heb wel gewoon 2 locale telefoon nummers van Welzorg vestigingen, die allebeide betrokken zijn geweest bij mijn rolstoelen...
Zo ook een visite kaartje met 06 nummer alsmede Email adres van mijn adviseur.

De 2 locale nummers zijn natuurlijk wel "onder kantoortijd" nummers...
Maar de telefoon wordt vrijwel direct opgenomen wanneer ik ga bellen.

De communicatie binnen Welzorg laat vervolgens helaas regelmatig te wensen over.
Er zijn bij mij ook onnodig lang wachten, niemand weet ergens van, en andere foutjes gemaakt, dit kan naar mijn idee stukken beter !

De spoeddienst heb ik gelukkig nog niet nodig gehad...

@Easyet, wat vervelend voor je dat het bij jou zo complex gaat en je dus dagen thuis hebt moeten zitten, niet normaal...:(
Goed plan om een klacht in te dienen, dit geeft hun kans tot herstel.;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp