Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

handige aanbiedingen hulpmiddelen#2

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
june

Bericht door june »

Een [B]dieet teenslipper[/B]? :haha: Het moet toch niet gekker worden.

Ik ga deze dieet teenslippers meteen kopen, trek ze aan en ga dan drie Big Macs eten. Wat kan mij gebeuren? Ik heb toch mijn dieet teenslippers aan? :haha: :haha: :haha:
benka

tenen

Bericht door benka »

tenen

Nagelmanicureset bij Aldi wo 13/7
merel

Bericht door merel »

[QUOTE=benka;783839]Nagelmanicureset bij Aldi wo 13/7[/QUOTE]

Ik heb zo'n setje gehad. Praktisch voor heel even, want na een paar keer gebruiken draaien de opzetstukjes dol en kan je het apparaat weggooien.

Zonde geld en wat mij betreft geen aanrader. :ogen:
jackieline

Bericht door jackieline »

:) Dank je Merel....

Laat ik nu net zitten twijffelen over deze aankoop!
Dat wordt ie niet dus....
heleendr

nog meer hulp middelen

Bericht door heleendr »

nog meer hulp middelen

ik weet niet of er een recent topic is
maar blokker heeft in de folder een douche krukje, een wc rekje voor op te staan/leunen en een grijp ding
Billy

Bericht door Billy »

mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Komende week heeft de blokker een douchekrukje en een ding waarmee je steun hebt bij opstaan van wc/douche.

[url]http://www.blokker.nl/blokkerfolder/wk3 ... adview/10/[/url]
Suzan

Bericht door Suzan »

Hmm. Als ik dat toiletrek zo bekijk, is mijn eerste gedachte: Waarom géén wc-rol houder maar wél een tijdschriftenhouder er aan?? :hmmm:
Het vind het persoonlijk ook behoorlijk belangrijk om wc-papier binnen handbereik te hebben.

Maar ja, ieder zo z'n prioriteiten, denk ik dan maar (ik lees nooit op het toilet ;)).
benka

wijs

Bericht door benka »

wijs

ik wijs er op dat ik struikelde over de zijpootjes.
ik heb nu een, veel duurdere, bidet toiletbril en wandsteunen. een losse krantenbak van gamma
MetYumi

Bericht door MetYumi »

vind het listig zo'n rek.
die staat niet vast en je kunt dan omkukelen.
ik heb wandsteunen in de wc en douche en zijn veel veiliger.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp