Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

DAt ZEG IK: "GAMMA...!!!" het topic over gammaglobuline, vervolg

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
zonneke

Gamma

Bericht door zonneke »

Gamma

Dus: als je bij betekenis 1 kijkt, is het wel degelijk "bewezen" als een arts en de patiënt zelf vooruitgang ziet!

Ik moet er veel voor doen om aan mijn recepten te komen maar ik blijf er voor vechten want sinds ik deze infusen heb, gaat het echt "beter" met mij. En dit al langdurig. Wie kan dit zeggen bij MS!!
:ja::klap:
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Ik krijg nanogam maar mijn neuroloog, toch een autoriteit, vind
Tysabri het beste.
zonneke

Gamma

Bericht door zonneke »

Gamma

Tysabri heeft wel veel meer (gevaarlijke) bijwerkingen! :(

Van welke neuroloog en in welk ziekenhuis krijg je dit??
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Het schijnt dat nanogam niet meer vergoed wordt
zonneke

Bericht door zonneke »

Is dat overal of vanuit jouw ziekenhuis? Zorgverzekering raadplegen! Niets van gelezen nl in de nieuwe polis!
Lief Leeuwtje

Nanogam niet meer vergoed

Bericht door Lief Leeuwtje »

Nanogam niet meer vergoed

[QUOTE=zonneke;1096669]Is dat overal of vanuit jouw ziekenhuis? Zorgverzekering raadplegen! Niets van gelezen nl in de nieuwe polis![/QUOTE]
Ik dacht zoiets gehoord te hebben :???: :???: :???:
zonneke

Gamma

Bericht door zonneke »

Gamma

Hoop het maar niet! Doe het er té goed op!;)

Gisteren op de MSdag van MS research ook weer goed onder de aandacht gebracht bij de onderzoekers. Een neuroloog gaf ook gewoon toe dat er geen grote studies in plaats vinden omdat er geen farmaceut aan kan verdienen!

Zullen zien!!
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=Lief Leeuwtje;1096661]Het schijnt dat nanogam niet meer vergoed wordt[/QUOTE]

Het is al jarenlang zo dat het ziekenhuis de gammaglobuline moet betalen uit een zak geld die zij krijgen om bepaalde middelen mee te bekostigen. Alleen de dagopname wordt door de ziektekostenverzekeraar vergoed.
zonneke

Gamma

Bericht door zonneke »

Gamma

Mijn zorgverzekering vergoedt het. Mijn recepten gaan rechtstreeks naar Sanquin en van daaruit komt een verpleger mij thuis prikken. Komt geen ziekenhuis aan te pas! :p
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=zonneke;1096778]Mijn zorgverzekering vergoedt het. Mijn recepten gaan rechtstreeks naar Sanquin en van daaruit komt een verpleger mij thuis prikken. Komt geen ziekenhuis aan te pas! :p[/QUOTE]

Je recepten komen toch van de neuroloog? De vraag is wie sanquin betaalt...

Ik zag iig bij mijn account bij mijn ziektekostenverzekeraar nooit een post staan voor de gamma. Maar misschien is het bij jou anders?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp