Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

DAt ZEG IK: "GAMMA...!!!" het topic over gammaglobuline, vervolg

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
jolke

Wanneer krijg je dit middel.

Bericht door jolke »

Wanneer krijg je dit middel.

Ik blijf de een na de andere blaasontsteking krijgen en gebruik steeds antibiotica. Help niet Ben pas gestopt met gylenja. Kom ik in aanmerking voor dit middel.
zonneke

Gamma

Bericht door zonneke »

Gamma

Ik zie dat je in Limburg woont. Dan zou ik proberen of je het in Sittard kan krijgen via professor Huperts. Het is soms moeilijk te krijgen maar bij mij werkt het nog steeds erg goed!

ik krijg de recepten via het MScentrum in Overpelt in België en doe de kuren thuis via Sanquin Medizorg. Helemaal top!
jolke

Bericht door jolke »

Hoezo moeilijk te krijgen? Ik bel morgen wel FF met vpk van Drs huppertz
zonneke

Gamma

Bericht door zonneke »

Gamma

Ja, dat is heel vreemd. Hoewel er heel tevreden gebruikers zijn en waren, zijn er een aantal neurologen van mening dat er te weinig wetenschappelijk bewijs is en willen het daarom niet geven. Toen mijn neuroloog waar ik het oorspronkelijk van kreeg, uitviel zijn voor mij de problemen hiermee begonnen!
Dus ik hoop voor jou dat het in Sittard gewoon lukt. Laat het ff weten via het forum!

Groetjes,
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Nanogam heeft bij mij, klinisch aangetoond, dat het werkt en jullie snappen wel dat ik daarmee heel erg blij ben.
zonneke

Gamma

Bericht door zonneke »

Gamma

Dat is fijn Lief Leeuwtje!

Is dit in Sittard gebeurd??Ik moet nu van alles uit de kast halen, via Overpelt om aan de recepten te komen, dat kan ook via Sittard natuurlijk en als er dan verder onderzoek plaats vindt op de werkzaamheid, is dat wel zo prettig! En....mogelijk voor anderen. Dus ik hoop dat je mij hier iets meer over kunt vertellen!

Groetjes,
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=zonneke;1043540]
Dus ik hoop voor jou dat het in Sittard gewoon lukt. Laat het ff weten via het forum!

Groetjes,[/QUOTE]

Ik heb al nanogam sinds 2009! ! !
zonneke

gamna

Bericht door zonneke »

gamna

Ik heb het ook sinds 2008. En wil het zo houden!! Heb al contact met Sittard. Maar mogelijk zolang het in Overpelt goed gaat zo houden want geen garantie dat ze het in Sittard overnemen! Dus ben het nog aan het bekijken! ;)
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Bij mij heeft nanogam klinisch bewezen dat het werkt. Wellicht goed nieuws voor de mensen die hopeloos zijn en euthanasie overwegen.
Hannes

Bericht door Hannes »

Ik heb jarenlang Gamma gebruikt. Het beviel me heel erg goed, maar op een gegeven moment werkte het niet meer voldoende.... ik kreeg er geen boost meer van.
Nu is de RRMS overgegaan naar SP, maar voor welke vorm gebruiken jullie het? En hoe weet je of het werkt? Wat merk je er van?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp