Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ook aan de tysabri deel 5

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Miss Me

Bericht door Miss Me »

[QUOTE=Roely;1076267]9 van de 10 keer ben ik de dag van het infuus en de dag erna ook uitgeblust dus dat is waarschijnlijk blijvend. maar ja als het de ms maar onder controle houdt ;)


heeft jouw neuroloog je wel eens geadviseerd om te gaan revalideren ?

ik heb hier een hoop baat bij gehad !![/QUOTE]

Hallo Roely,

Ik lees jou bericht net pas. Ik heb in 2016 een revalidatie traject gevolgd.

Voelde mij hier veel beter door maar na een paar maanden een zware schub gehad, waardoor ik achteruit ben gegaan.

De MS is rustig, maar ben nu jc postief getest waardoor ik moet stoppen met tysabri.

Ik ben mij nu aan het verdiepen in ander medicatie en wat is dit toch lastig
Roely

Bericht door Roely »

over pech gesproken zeg :(

ik hoop dat je hier op het forum goed advies kan krijgen over andere medicatie van ervaringsdeskundigen.

heel veel succes met het maken van een keus !!
greyde

Bericht door greyde »

Jammer dat je moet stoppen. Ik ben al 6 jaar positief, maar mag doorgaan omdat het voor mij echt goed werkt.
NaaNaa90

Bericht door NaaNaa90 »

[QUOTE=greyde;1079256]Jammer dat je moet stoppen. Ik ben al 6 jaar positief, maar mag doorgaan omdat het voor mij echt goed werkt.[/QUOTE]



Wauw! Jouw reactie doet zoveel voor mij! Ik gebruik al acht jaar Tysabri, maar ben altijd bang dat ik moet stoppen ivm jc.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Miss Me

Bericht door Miss Me »

[QUOTE=Roely;1079236]over pech gesproken zeg :(

ik hoop dat je hier op het forum goed advies kan krijgen over andere medicatie van ervaringsdeskundigen.

heel veel succes met het maken van een keus !![/QUOTE]

Thanks, ik ben hier op het forum aan het rondneuzen over andere medicijnen.

Ik hoop dat ik gauw een keuze kan maken!!!
Miss Me

Bericht door Miss Me »

[QUOTE=greyde;1079256]Jammer dat je moet stoppen. Ik ben al 6 jaar positief, maar mag doorgaan omdat het voor mij echt goed werkt.[/QUOTE]

Hallo greyde,

wat fijn dat je de tysabri kan blijven gebruiken!!

Krijg je extra controles, omdat je jc positief bent?
greyde

Bericht door greyde »

Naanaa kan me er iets bij voorstellen. Heel veel mensen stoppen zodra ze jc positief zijn.
Mijn neuro staat er nog steeds volledig achter. Volgens hem werkt Tysabri echt het best om de boel te remmen. Elke 4 maanden mri en voor volgende infuus gesprek met neuro of ms verpleegkundige.
Hij verzekert me dat ze heel nauwkeurig alles in de gaten houden. Zelf meld ik het ook als er iets bijzonders is. Bijv. als ik nieuwe medicijnen voor iets anders dan ms krijg.
Nov. 2007 begonnen en sindsdien geen schubs meer.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Vandaag mag ik mijn 50e Shotje Tysabri Halen :joepie::joepie::joepie:
greyde

Bericht door greyde »

Traktatie? Succes maar weer
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp