Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Colloïdaal zilver

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
IanH

Bericht door IanH »

[QUOTE=Dango;1027299]Geen Facebook[/QUOTE]

Nee, ik ook niet (meer) geen persoonlijke in ieder geval. Kort na ik al mijn geschiedenis heb verwijderd tot op een zeker punt vorig jaar wilden ze dat ik me ging identificeren omdat ik geen echte naam had. Ik heb ze de middelvinger gegeven en m'n account laten verwijderen. Via Torweb zit ik er nu op, anoniemer kan niet. Behalve dan gewoon helemaal geen FB ;)

Op enkele goede vriendinnen na zit ik er alleen voor wat medische dingen; 4-Aminopyridine en Lemtrada. 4-Aminopyridine ben ik mee opgehouden inmiddels btw.

Welcome to the shadow web: [url]https://www.torproject.org/[/url]
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Ik vermoed een relatie tussen wantrouwen van echte medicijnen / vertrouwen in kwakzalverij en het wantrouwen van internetbedrijven.
Of het allemaal even reëel is kun je je afvragen.
Je kan via TOR je eigen ip-adres onzichtbaar maken, maar als je vervolgens gaat INLOGGEN ben je allesbehalve anoniem.
Het hele idee van inloggen is juist dat website A weet dat zij te maken heeft met gebruiker B en niet met een willekeurige andere aardbewoner.
Anonimiteit is alleen gegarandeerd voor lezers, niet voor schrijvers.
IanH

Bericht door IanH »

[QUOTE=knutselsmurf;1028092]Ik vermoed een relatie tussen wantrouwen van echte medicijnen / vertrouwen in kwakzalverij en het wantrouwen van internetbedrijven.
Of het allemaal even reëel is kun je je afvragen.
Je kan via TOR je eigen ip-adres onzichtbaar maken, maar als je vervolgens gaat INLOGGEN ben je allesbehalve anoniem.
Het hele idee van inloggen is juist dat website A weet dat zij te maken heeft met gebruiker B en niet met een willekeurige andere aardbewoner.
Anonimiteit is alleen gegarandeerd voor lezers, niet voor schrijvers.[/QUOTE]


Iets met een bel en een klepel.

^_^
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Niemand zal mij ervan beschuldigen dat ik dingen suggereer zonder het te zeggen.

Internetbedrijven weten meestal niet precies "wie" je bent, alleen dat je dezelfde bent als je gisteren en eergisteren etc. was. Dat doen ze meestal met cookies, maar er zijn ook alternatieven. Hoe zou facebook immers moeten weten dat je lid bent van een groep, als ze niet weten dat je dezelfde bent die vorige week lid is geworden ?
Suzan

Colloïdaal zilver in Radar

Bericht door Suzan »

Colloïdaal zilver in Radar

Ik zou zweren dat er ergens een topic was over Collodïaal Zilver, maar ik kan 'm niet vinden met de zoekfunctie dus dan open ik maar een nieuw topic.

Vanavond in de uitzending van Radar: [URL="https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/m ... eeuw-2018/"]Colloïdaal zilver[/URL]

Het zogenaamde 'wondermiddel' colloïdaal zilver mag niet verkocht worden als voedingssupplement of levensmiddel, maar dat gebeurt nog wel.

‘Het is eigenlijk een natuurlijk antibioticum’, aldus een winkelmedewerker. Ze heeft het over zogeheten colloïdaal zilver, ook wel zilverwater of fijnverdeeld zilver genoemd.
Het zou helpen tegen acne, blaasontsteking, eczeem, gordelroos, psoriasis, reuma en ga zo maar door.

Het is echter niet bewezen dat dit middel ook echt iets doet. Sterker nog, het is toxisch en kan daardoor schadelijk voor je zijn. Blijkbaar weet de medewerker ook niet dat dit ‘antibioticum’ sinds 2016 al niet meer mag worden verkocht als voedingssupplement of levensmiddel. Waarom is het dan toch nog verkrijgbaar in de winkel en ook online?
Sara

Bericht door Sara »

Google zoekt nog beter dan de zoekfunctie van het forum:

[url]https://www.msweb.nl/forum/showthread.php?p=1028102[/url]
Sara

Bericht door Sara »

Nú op Nederland 1
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp