Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Colloïdaal zilver

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Leda

Colloïdaal zilver

Bericht door Leda »

Hallo,

toevallig kwam ik deze verhaal tegen: LADY CURES SEVERE CASE OF MS WITH COLLOIDAL SILVER
[url]http://www.mombu.com/medicine/medicine/ ... 26293.html[/url]

Heeft iemand van jullie gehoord over het drinken van water met zilver?

Leda:???:
vlindie

Bericht door vlindie »

lieve leda

Dat is hier meer aan de orde geweest..........misschien dat anderen nog weten wanneer dat was!!!!!!!!!!!!


liefs vlindie
Billy

Bericht door Billy »

Heb het hier ook ooit gelezen. Al een tijdje geleden, denk dat het inmiddels verwijderd is :???:.

Was eens een man bij Oprah die dit dagelijks dronk, en die was zo blauw als een smurf geworden :huh:.
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

Colloidaal zilver werd vroeger vaak als geneesmiddel voorgeschreven. Inmiddels is duidelijk dat het bij inname geen enkel effect heeft, behalve inderdaad soms een onomkeerbare verkleuring van de huid. Met andere woorden: NIET gebruiken.

[url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Collo%C3%AFdaal_zilver[/url]
Bertie

Colloïdaal Zilverwater

Bericht door Bertie »

Colloïdaal Zilverwater

Hoi Leda,

Laat je niet wijsmaken dat CZW MS geneest, dat doet het echt niet. :nee:

Laat je ook niet wijsmaken dat je er blauw van wordt, ik gebruik het al 4 jaar bijna elke dag en ben net zo blauw als ons Smurfje Roely :D (medeforumlid).

Voor ik ermee begon had ik een erg lage weerstand, waardoor ik vlak na elkaar o.a. 2x een keelontsteking kreeg, een schimmelinfectie aan mijn enkel en gordelroos.

Een vriend van me maakt het voor me op een verantwoorde manier en ik vaar er zeer wel bij. Ik heb sindsdien geen enkel probleem met wat dan ook gehad wat veroorzaakt wordt door virussen, bacteriën of schimmels, waardoor mijn weerstand ook de kans heeft gekregen om zich weer op te bouwen.

Ik kan het je echt aanraden, maar laat je goed informeren.
Bertie

Bericht door Bertie »

Ik ben het dus niet eens met Sebastiaan. :o

Als het op de juiste manier gemaakt en ingenomen wordt kan het helemaal geen kwaad.

Het doodt schimmels, virussen en bacteriën. Voorwaarde is wel dat het daar bij kan komen. Vandaar dat het MS niet geneest, het kan niet bij de ontstekingen in het CZS komen.

Ik ben erg blij met het spulleke en neem het niet alleen in, maar pas het ook toe bij talloze andere probeempjes.
Billy

Bericht door Billy »

Je kunt er echt blauw van worden, nu is die kans natuurlijk heel klein... En moet je het natuurlijk goed innemen :ogen:. Maar het is geen fabel.

Zal wel eens kijken of ik er een fragment van gevonden krijg...

[URL="http://www.youtube.com/watch?v=Sa2OpNTX9Ck"]Hier is de man[/URL] die bij Oprah was.

Als ik het daar niet gezien had zou ik het ook niet geloven :cool:.

Bertie, fijn dat het jou zoveel goeds brengt :goed:.
de echte willem

Bericht door de echte willem »

ik weet wel een andere manier om blauw te worden
Leda

Bericht door Leda »

bedankt voor jullie reacties; ik vind ze echt informatief. En de blauwe man... bijna ongeloofelijk.

Leda
Billy

Bericht door Billy »

Sorry, hoop dat ik je daar niet mee afschrok. Was niet de bedoeling iig :sorry:.

Moet hier altijd meteen aandenken als ik iets over collodial silver hoor :D. Voor die man niet grappig.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp