Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lemtrada

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Billy

Bericht door Billy »

Vpk belde net. Ze hadden gisteren de informatiebijeenkomst gehad.

Ze gaat nu het protocol uitwerken, ik ben de eerste. Voel me bijna vereerd ;). Dus moet met de apotheek ook nog eea geregeld worden, is nog niet standaard geregeld.

Moet de MRI nog in :(, bloedtesten en als dat allemaal ok is mag ik beginnen. Wordt waarschijnlijk eind augustus/begin september.

Krijg dan ook meteen solumedrol en een maand aan de AB.

Ze gaat een hele hoop info per post toesturen.

Mijn vraag wat nu na die 2 jaar... In principe blijf je dan ook nog langer stabiel en kun je evt nog een keer.

Gelukkig na de bouwvak, pensions zitten nogal vol nu :cool:. Maar wel een opname, wat zal ik mijn moppie missen :huilen:.

Maar nu eerst hard hopen dat ik door alle testjes heen kome :bidden:!
Mobile

Bericht door Mobile »

Wat een primeur zeg! Wat goed.
Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! 👍👍👍
Billy

Bericht door Billy »

De eerste in mijn zkh ;). Vind vooral de uitslagen nu erg spannend!
june

Bericht door june »

Spannend allemaal Billy. Luit woont inderdaad in Amerika. En het is nu wel vakantietijd he, misschien is Luit nu ook op vakantie?

Ik hoop dat alles goed is Billy en dat jij veel baat zult hebben bij Lemtrada.

:knuffel::knuffel::knuffel:
Billy

Bericht door Billy »

Dank je wel. Ik zie dat ze nog niet zo lang geleden op het forum is geweest, dus ze komt vast wel weer een keer.
Billy

Bericht door Billy »

Ben weer even helemaal bijgebuurt;

Hepatitis B, Hepatitis C, HIV, zwangerschapstest, TBC, schildklier, uitstrijkje, waterpokken, MRI, urinesediment... En misschien vergeet ik nog wat. Als dit allemaal ok is, mag ik beginnen. Weet ik ook meteen dat ik verder gezond ben haha!
Sara

Bericht door Sara »

Pfff... allemaal om eventuele bijwerkingen te beoordelen? Of hangt 't nog van de uitslagen af óf je überhaupt mag beginnen met Lemtrada?
Billy

Bericht door Billy »

Moet idd in orde zijn om te mogen beginnen.
Sharon

Bericht door Sharon »

Pfff, dat is heel wat. Het zou super fijn zijn om te horen dat je op die punten gezond bent! Succes met het wachten op de uitslag! Ik ga voor je duimen dat je straks mag starten met Lemtrada!
-Kim-

Bericht door -Kim- »

*Bericht verwijderd*
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp