Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lemtrada

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
miszzwen

Bericht door miszzwen »

Zit ook wel is op een stoel 💺 , maar ben nu lekker op bed gaan liggen! :)
Zeker doe ik ook.
Billy

Bericht door Billy »

Oh ok. Overal anders natuurlijk, ik kon alleen maar in mijn bed liggen omdat ik 24u pd aan de monitor lag. Vandaar mijn vraag :ogen:
miszzwen

Bericht door miszzwen »

Hier heb ik z,'n stok op wielen waar alles aan hangt, en de eerste dag een relaxstoel gekregen om op te zitten.
Pleuni

Lemtrada

Bericht door Pleuni »

Lemtrada

Hi Allemaal,

Ik lees veel oude berichten over Lemtrada en mensen die net begonnen zijn.

Nu wil mijn neuroloog graag dat ik over ga naar een Lemtrada kuur. Ik vroeg me af hoe jullie dit vonden en hoe snel je na de kuur alles weer kan oppakken. Waar moet ik rekening mee houden?

Het maakt me niet echt uit om beroerd te zijn tijdens een kuur, daar komen we wel over heen! Maar wil graag werk en leven oppakken asap.

Ik voel me nu erg goed en weinig last. Wel is er op mijn MRI veel activiteit te zien. momenteel wel aan Copaxonen maar dus niet stabiel genoeg.

Ik hoor graag van jullie
Helly

Bericht door Helly »

Ik ben aan het wachten op een belletje voor opname. Op mijn persoonlijke pagina van het ziekenhuis zie ik dat op de dagbehandeling een stoel is gereserveerd van 6 t/m 10-5. Er moet ook nog n bed vrij zijn voor op de afdeling. Ik vermoed dat ze bellen als dat ook geregeld is. M.a.w. het ziet er naar uit dat ik bijna mijn eerste kuur ga krijgen!!

Ik ben benieuwd hoe het de andere Lemtrada gebruikers vergaat. Hebben jullie nog tips voor de eerste ronde?
Billy

Bericht door Billy »

Ik lag op de neurocare, dat is bij jou dus niet?

Maar lag dus 24u per dag gemonitord in bed. Zorg dus dat je je daar kunt vermaken is mijn tip.
Helly

Bericht door Helly »

Ik lig op de neurologie, maar de kuur wordt toegediend op de dagbehandeling. Daar worden alle medicaties gegeven en hier zijn er constant verpleegkundigen om je heen. Ik ga na de kuur weer terug naar de afdeling.

Wel fijn want dit is dezelfde afdeling waar ik ook Tysabri kreeg. Ken ze allemaal al 6 jaar, dus voelt wel vertrouwd.
Billy

Bericht door Billy »

Ja dat had ik ook met tysabri, je kent de afdeling goed. Neurocare was bij mij ook op dezelfde afdeling, dus ook fijn vertrouwd.
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Ik las vanochtend dit bericht:

[url]http://www.pw.nl/nieuws/2019/ms-middel- ... er-de-loep[/url]
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Nog een zorgelijk bericht:

[url]https://www.cbg-meb.nl/onderdelen/medic ... veiligheid[/url]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp