Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Tecfidera en bijwerkingen

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Dango

Bericht door Dango »

Bedankt voor jouw antwoord Iris , Aubagio heeft geen eigen bijdrage zover ik weet maar ik zal mijn MS-verpleegkundige even een mail sturen.

Bedankt

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
Iris J.

Bericht door Iris J. »

Dango, nee ik heb het nog even opgezocht en Aubagio heeft inderdaad geen extra eigen bijdrage. 😊
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

[QUOTE=Dango;1125353]Hallo,


Deze TBR , geld deze voor alle MS remmers? dit is de eerste keer dat ik er van hoor.

[/QUOTE]

Nee toevallig heb ik gisteren de declaratie ingediend. Van de ms-medicijnen zag ik alleen tecfidera en fampyra in het rijtje medicijnen staan.
Dango

Bericht door Dango »

[QUOTE=Iris J.;1125396]Dango, nee ik heb het nog even opgezocht en Aubagio heeft inderdaad geen extra eigen bijdrage. [/QUOTE][QUOTE=Toeter;1125398]Nee toevallig heb ik gisteren de declaratie ingediend. Van de ms-medicijnen zag ik alleen tecfidera en fampyra in het rijtje medicijnen staan.[/QUOTE]Bedankt , ik weet voldoende

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
tomorrow

Bericht door tomorrow »

Opgelost....
Klick

Bericht door Klick »

geen idee welk nummer het is maar als tbr niet bereikbaar is zou ik mijn zorgverzekeraar bellen...
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Na 2 jaar medicijnvrij is de MS toch te actief en ga ik met Tec beginnen.

Hiervoor kort Rebif gebruikt en daarna Copaxone. Beide gestopt vanwege bijwerkingen. Ondertussen heb ik nieuwe moed en ben ik benieuwd hoe de Tec me gaat bevallen.
Minder moe en een positieve invloed op cognitieve klachten zou wel welkom zijn hier!

Fijn dat de extra eigen bijdrage voor medicijnen vergoed wordt door de fabrikant.
Roadrunner

Bericht door Roadrunner »

D-Cheryl, succes met het starten van de Tec! Genoeg tips hier op het forum te vinden, en anders hier genoeg mensen om je tips te geven. Hopelijk heb je weinig last van bijwerkingen en is dit het medicijn voor je.
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Dank je Roadrunner.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Spannende nieuwe stap! Hopelijk is dit het middel voor jou, succes met start en opbouw!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp