Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Stamcel HSCT resulaten

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Robbie

Bericht door Robbie »

In trials selecteren ze de groep patienten die het meeste kans kunnen hebben op effect....in deze zal een 10 jaar limiet een factor zijn.
Tab

Bericht door Tab »

Holly, de vrouw uit het onderzoek, is vanavond te gast in RTL late night.
Corinne

Bericht door Corinne »

[QUOTE=Robbie;1035365]Zitten er in deze trial rr, pp en sp deelnemers??

Lijkt mij sterk...[/QUOTE]

Er werd verteld dat het alleen voor de rr patienten is
Sara

Bericht door Sara »

De mensen die behandeld zijn waren volgens mij juist mensen die in de afgelopen maanden keihard achteruit gegaan waren, en veel actieve ontstekingen hadden.

Ik neem dus aan dat bij hen de behandeling het meeste kans op goeie resultaten biedt.
Ellen Hamming

HSCT

Bericht door Ellen Hamming »

HSCT

Waarom zou het niet werken bij secundair progressief.??Dan kan het proces toch ook stoppen??En de myeline kan dan toch ook hersteld worden?Dus geen hoop voor primair en sec.progressief ??
Ellen Hamming

Robbie

Bericht door Ellen Hamming »

Robbie

Die tijdslimiet zegt toch niets??Per persoon verschillend.Ik heb 25 jaar MS. Maar de laatste 2 jaar denk ik sec. progressief. Maar ja,je wordt ook ouder,in de overgang enz.:???::???:
Robbie

Bericht door Robbie »

Ellen,

Helemaal gelijk....maar zo werkt het nu eenmaal.
Wellicht dat het in een andere trial anders is,
jospin1

RTL Late Night nieuwe behandeling voor MS

Bericht door jospin1 »

RTL Late Night nieuwe behandeling voor MS

Vanavond 20/01/2016 wordt bij RTL Late Night over nieuwe behandeling MS gesproken!!!!!!!!!!!!!!! :D

Wel kijken!!!!!!!!!!!!!

Mvg,

Gregory :cool:
ikkie88

Bericht door ikkie88 »

20/01/2016 ;) Thanks!! Dat moet ik wel even kijken ja!
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Is het vandaag niet de 21ste?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp