Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Kosten 4 aminopyridine 5 Mg 30 stuks

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
joge

Bericht door joge »

kost bij mij vier keer ruim tachtig euro. War een afzetters! apotheek gilze. vraag naar dennis.
peba

Bericht door peba »

Gelukkig het "lek" is boven water, heb de prijs door gekregen voor:

FAMPRIDINE TABLET MET GEREGULEERDE AFGIFTE 10MG

4-AP kost, omgerekend naar jaar, ongeveer € 710,-

Dat scheelt een wel een beetje :ogen:
joge

Bericht door joge »

ja... oude wijn in nieuwe zak, door Biogen. Dat kost een paar centen!;)
Morg

Bericht door Morg »

Zelf gebruik ik geen ms meds, maar wat ik van jullie lees is wel heel erg tam.

Wordt het geen tijd om ergens klachten in te dienen?:boos:

We betalen ons scheel aan zorgpremie, daarbij nog even een eigen risico die wij meestal in januari al opgemaakt hebben.

En het enige dat ik lees is ...we moeten eens informeren...:huh:

Zijn we werkelijk zo tam?

[url]http://www.skgz.nl/[/url]
drelies2

Bericht door drelies2 »

En inderdaad, bij apotheek Gilze 180 st 10mg €80,-

Dat scheelt €260,-!
JOGE beDANKT VOOR DE TIP!
joge

Bericht door joge »

you're welcome!:D
joge

Bericht door joge »

per drie mnd, wow!:eek:DAT IS PER JAAR.....
drelies2

Bericht door drelies2 »

Ja €320,- bij mijn apotheek kom ik op meer dan € 1000,-

Tis nog belachelijk dat je t niet vergoed krijgt maar ik heb nu ff geen tijd om ermee verder te gaan.

Te druk met UWV ook zoiets leuks......
Tiny

Aminopyridine

Bericht door Tiny »

Aminopyridine

Zojuist gekocht bij apotheek Gilze voor een half jaar 5 mg pilletjes die ik drie keer per dag gebruik voor een bedrag van 180 euro. Is echt een aanrader een goede prijs. Wordt via de post afgeleverd met ingesloten de factuur. Vraag naar Dennis verhulst.
Tiny Smit
Lanah

Bericht door Lanah »

Houd er wel rekening mee dat de bestelling iets langer op zich kan laten wachten.

We zijn namelijk massaal bij hun aan het bestellen. Er is inmiddels een nieuwe voorraad gemaakt.

Ik heb ze 3 dec besteld, zijn 10 dec op de post gegaan, helaas gisteren nog niet ontvangen, ik hoop vandaag.

Ik wil proberen om 1 tablet 's ochtends Fampyra te nemen om de dag door te komen en dan 's avonds 7.5 mg 4 aminipridine (heb je het toch iets minder nodig maar wel om de medicijnspiegel hoog genoeg te houden).

Ik heb nog een klein voorraadje Fampyra, dus hoop dat ik de 4 amino snel krijg om te proberen.

Voorheen heb ik ook 4 amino gebruikt, daarna overgestapt op Fampyra. Ik vond dat ik daar nog beter op liep.

In maart van dit jaar geprobeerd met 1 pil Fampyra, de eerste dagen ging dit ok, daarna minder. Omdat we toen weer een voorraad kregen ben ik weer gestart met 2.

Ik ben benieuwd of anderen dit ook (willen) proberen en hoe hun ervaringen zijn.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp