Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Uitgebreide rolstoeltraining

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
ducaatje

Uitgebreide rolstoeltraining

Bericht door ducaatje »

Naar aanleiding van mijn eerdere posting over rolstoeltraining, kan ik het volgende melden.

[B][U]rolstoelvaardigheidstraining:[/U][/B]

Wil jij meer uit je rolstoel halen en je daardoor zekerder voelen in het dagelijks leven?
Geef je dan op voor ROVAS (ROlstoelVArdigheid en Sport)!

Bij voldoende aanmeldingen wordt deze cursus weer georganiseerd in de provincie Utrecht. Tijdens 5 lesavonden (a ca 2 uur per keer) raak je vertrouwder met je rolstoel, je leert technieken om een stoepje op te komen, te slalommen, te draaien, te sporten en nog veel meer.

Naast techniektraining zal er ook aandacht besteed worden aan de mogelijkheden die je hebt om met een rolstoel te sporten. Aanbieders van verschillende rolstoelporten zullen clinics verzorgen.

In overleg met geïnteresseerden en de docent worden data voor de cursus en locatie vervolgens vastgelegd. Kosten voor deelname aan deze 5 lessen bedragen 60 euro.

Voor deze training zijn minimaal 8 mensen nodig. Om e.e.a. goed bij te houden, wil ik je vragen of jij je via mij wil aanmelden. Ik verzamel het totaal aantal deelnemers en zal dit doorgeven aan de organisatie. De administratie, financiële zaken en dergelijke, worden dan via hen afgehandeld.

Ik bemiddel dus alleen maar. Locatie waar het gehouden wordt, ik heb nog geen idee, maar denk dat het de Hoogstraat revalidatiecentrum zal zijn in Utrecht. Maar dat is dus nog onbekend.

Geef je dus op en doe mee met deze training. Ik ben er ook bij!
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Gaaf!
Veel plezier is ietsje te ver voor mij denk ik :(
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Even omhoog...

Niemand?
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik heb zo'n training al gehad, maar kan het echt iedereen aanraden.
Dawn

Bericht door Dawn »

Yep, ik! Maar dat wist je al....;)
ducaatje

Bericht door ducaatje »

[QUOTE=Dawn;1039881]Yep, ik! Maar dat wist je al....;)[/QUOTE]

ja, jou heb ik al meegerekend. Leuk.:D

Nog nog 6 anderen, en dan kunnen we van start!
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=ducaatje;1039883]Nog nog 6 anderen, en dan kunnen we van start![/QUOTE]
Misschien eens bellen naar het revalidatiecentrum in de regio?
ducaatje

Bericht door ducaatje »

[QUOTE=Jrs77;1039976]Misschien eens bellen naar het revalidatiecentrum in de regio?[/QUOTE]


ik heb al her en der wat lijntjes uit staan, maar het blijkt toch lastiger.
Voor veel mensen is de afstand naar regio Utrecht toch te ver.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Lijkt me super interessant, maar ik heb nog niets met een rolstoel. Over een paar jaar misschien. ;)
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Weer even naar boven. Er kan nog steeds aangemeld worden
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp