Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Heeft iemand ervaring met een zadelkruk?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Harriette66 † 16-07-2018

Bericht door Harriette66 † 16-07-2018 »

Waar woon jij kick?

Verstuurd vanaf mijn SM-T230 met Tapatalk
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=Harriette66;1057867]Waar woon jij kick?

Verstuurd vanaf mijn SM-T230 met Tapatalk[/QUOTE]

Zie pb ;)
Harriette66 † 16-07-2018

Bericht door Harriette66 † 16-07-2018 »

Niks in mijn postvak?

Verstuurd vanaf mijn SM-T230 met Tapatalk
ducaatje

Bericht door ducaatje »

[QUOTE=Klick;1057861]Goed om te lezen. Ook de tip mbt de wieltjes. Waar heb je dat laten aanpassen als ik vragen mag?[/QUOTE]

Die keuze kun je maken met het bestellen ervan. Mocht je al een zadelkruk hebben, dan kun je ze nog apart nabestellen. Bij elke leverancier van die dingen.
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Ik heb er 1 voor in de keuken, nét iets handiger dan de rolstoel.[/COLOR][/B]
Klick

Bericht door Klick »

Ik Ben er uit.. Ik wil er ook 1 ;)
Met zachte wieltjes een hoge gas veer een alarm en met rode metallic lak (of haal ik nu 2 dingen door elkaar :haha::haha::haha::haha:)
Ga ik koken misschien weer leuk vinden net als vroeger (2jr terug :o)
Bedankt voor jullie reacties!
Knillis

Bericht door Knillis »

Zittend is voor mij het koken nog steeds heel er fijn. Maar er zijn meer huishoudelijke klusjes die zittend een stuk makkelijker worden.

Succes!
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=Knillis;1057966]Zittend is voor mij het koken nog steeds heel er fijn. Maar er zijn meer huishoudelijke klusjes die zittend een stuk makkelijker worden.

Succes![/QUOTE]

Dank je!!
Klick

Bericht door Klick »

Luitjes,
Even zeggen dat ik heel erg tevreden ben met mijn zadelkruk
Ik zoef door de hele keuken, ben weer aan het koken echt heel fijn:D

En voor een mooi prijsje.. hoorde dat iemand er dik 450,- voor had betaald.. ik nog geen 80 met rubbere wieltjes extra hoog.. kwamen ze hem nog voor thuisbezorgen ook :D

Heb geprobeerd hem te declareren maar dat is niet gelukt.. ach wie nie probeerd heeft standaard nee dacht ik..
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Goed te horen...
Welk merk en type heb jij Klick?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp