Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Metypred infuus 1000mg

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Celene

Methylprednisolone

Bericht door Celene »

Methylprednisolone

Methylprednisolone of Depo-Medrol of Solu Medrol.

Ik was erg stabiel met het gebruik van Copaxone. Nu sinds 14 dagen een gevoelsstoornis is beide handen. Het voelt net alsof ik dikke wanten aanheb en ik ben ontzettend moe. Schrijven is niet mogelijk en als ik kleingeld moet pakken duurt het een eeuwigheid. De gevoelsstoornis breid zich uit naar mijn bovenlichaam ik voel tot aan mijn navel verdoofd.

Ik ben naar de ms verpleegkundige en neurologe geweest. Na inmiddels 14 dagen merk ik duidelijk verbetering ik voel mijn linker hand weer. Wat kan een mens zich dan dankbaar voelen. Vandaag beginnen mijn handen te jeuken dat zie ik als positief.

Samen met de neurologe is besloten om morgen een Methylprednisolone kuur te gaan doen in het umcg op de dagopname. Dit wordt mijn 1ste kuur via het infuus dus ik hoop dat het me mee gaat vallen. Ik begin morgen ochtend met 1000 mg , dinsdag weer 1000 mg en woensdag is dan de laatste dag 1000 mg. Ik kom dan voor 1 of 2 uurtjes op de dagopname daarna mag ik elke dag met het infuus dopje nog in mijn hand lekker naar huis. Ik heb het geluk dat ik 10 minuten van het ziekenhuis af woon. Ik heb mij een week verplicht ziek gemeld op mijn werk. Ik blijf vooralsnog positief.
tracy

Bericht door tracy »

Dag Celene neem je tijd met het laten instromen van de predkuur. 2 uurtjes wel heel snel. Ik deed er altijd minimaal 3 uurtjes over. Neem je rust. Ik werd er altijd hyper van.
Fratema

Hoe gaat het nu met je, Celene?

Bericht door Fratema »

Hoe gaat het nu met je, Celene?

4 weken later. Slaap je al weer een beetje normaal? Kun je je werk al weer oppakken?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp