Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

toiletpas

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Wilmie

Bericht door Wilmie »

Ik heb ook recent de plaspas ontvangen.
Ik hoop op wat meer begrip als ik eens ergens vraag of ik naar het toilet kan. Soms is de nood zo hoog dat het huilen met nader staat dan het lachen. Dit gebeurt ook vaak onderweg, in de auto, op de snelweg...Dan heb ik natuurlijk niks aan de pas. :ogen:
1207

Bericht door 1207 »

Ik behoor blijkbaar tot een andere mensensoort
ik heb nog nooit last met andere mensen gehad, nergens.

als ik aangeef dat ik dringend moet plassen/grote boodschap/iets anders omdat ik ms heb gaan alle deuren onmiddellijk open en krijg ik onmiddellijk voorrang. langs met mijn rolstoel naar een kleine voorstelling en ik voelde mij mozes. De mensenzee ging open ik stond/zat direct bij de kindjes vooraan en kon meekijken
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Als je handicap zo duidelijk zichtbaar is, doet niemand moeilijk inderdaad.

Maarja ook een hoop MS'ers die (nog) zonder hulpmiddelen de straat op gaan.

Als ik verder moet lopen dan gepland of te lang heb moeten staan en mijn been begint te slepen of ik begin te zwalken, denken ze gewoon dat ik dronken ben. En zeker als ik dan achter de kinderwagen loop, zijn ze niet zo begripvol.

Ik weet niet hoe bekend zo'n toiletpas echt is bij winkelpersoneel en dergelijke, maar als je denkt dat het je vrijheid vergroot en je zorgen minder maakt, zou ik het gewoon een jaar uitproberen.
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Toeter;n473355]Als je handicap zo duidelijk zichtbaar is, doet niemand moeilijk inderdaad.
Maarja ook een hoop MS'ers die (nog) zonder hulpmiddelen de straat op gaan.
. [/QUOTE]
Toen heb ik ook nooit last gehad met mensen,
niemand kan zich voorstellen dat iemand een ziekte als ms/als zou misbruiken om zich ergens een snel voordeeltje te verschaffen

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp