Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

UPDATE Fokuswonen: Cliënten klagen steen en been over hulporganisatie Fokus

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Sara;1116663]Bixi,
ik heb de vraag via twitter aan Fokuswonen gesteld, en kreeg deze reactie.![/QUOTE]

je hebt recht op inzage maar veel organisaties leggen de lat bijzonder hoog. versnipperen, moeilijke procedures, vage uitleg en loze beloftes.
zoals gezegd, zieke mensen hebben doorgaans tijd en energie op overschot en zeker niets beters te doen :)
Bixi

Bericht door Bixi »

Bedankt Susan, dit is heel nuttig!

Ik heb een e-mail aan de locatie manager al eerder opgestuurd met de "gewone taal" en antwoord was negatief.

Nu heb ik het e-mail aan dezelfde, locatie manager geformuleerd, zou dat goed zijn...?

----------

Geachte heer ***,

Met verwijzing naar artikel 12 en 15 eerste lid van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) wil ik graag binnen twee weken na dagtekening van deze brief schriftelijk van u een begrijpelijk overzicht geven van alle gegevens die mij betreffen gehouden door de Stichting Fokuswonen en de Project Amsterdam Olympisch Kwartier vanaf April 2016tot op heden.

Welke waarborgen voor doorgifte u heeft getroffen als u deze gegevens hebt doorgegeven aan een ander organisatie;

Hoe lang de gegevens naar verwachting zullen worden opgeslagen;

Waar mijn gegevens vandaan komen (informatie over de herkomst)?

Graag een toelichting.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Sara

Bericht door Sara »

Bixi,
volgens Fokus moet je niet bij de locatiemanager zijn, maar contact opnemen met de centrale organisatie. Dat kan ook per mail.
Zie mijn eerdere bericht:

[url]https://www.msweb.nl/forum/showpost.php ... stcount=55[/url]
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Sara;1116736]Bixi,
volgens Fokus moet je niet bij de locatiemanager zijn, maar contact opnemen met de centrale organisatie. [/QUOTE]
en die sturen u gegarandeerd naar ergens/iemand anders :)
kastje muur ping-pong,...
Bixi

Bericht door Bixi »

Bedankt Sara, na het lezen van je bericht heb ik ook een e-mail naar het adres van je bericht gestuurd.

Vreemd dat ze zo moeilijk doen ver iets wat ze wettelijk verplicht zijn...
Bixi

Bericht door Bixi »

Ik heb zo veel spijt van, voelde me onder enorme druk, gedwongen om te tekenen, is dat terug te draaien?

Ik mag ook alleen bij eigen gegevens in Groningen, niet bij lokale team.

Dat mag toch niet, ene moet toegang kunnen hebben bij alle eigen gegevens bij een zorgverlener???
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Misschien kun je de inspectie bellen om te vragen wat de regels zijn??

[url]https://www.igj.nl/contact[/url]
MeneerAarts

Bericht door MeneerAarts »

Bixi, ik stuur je een PB
Bixi

Hoe een MS-patiënt een nomade in zorgland werd

Bericht door Bixi »

Hoe een MS-patiënt een nomade in zorgland werd

[URL="https://www.parool.nl/amsterdam/hoe-een ... ~a4625270/"] Hoe een MS-patiënt een nomade in zorgland werd
[/URL]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp